Představte si šperk, který nejen zaujme na první pohled, ale také vás obklopí jemnou vůní. Ne, nejde o designový výstřelek světových značek – tenhle nápad přišel od skupiny studentů z Gymnázia Ostrava-Hrabůvka, p.o. Jejich firma Jewellence přináší na český trh něco opravdu výjimečného: aromatické šperky, které propojují eleganci s aromaterapií.
Za nápadem stojí třináct studentů, kteří v rámci vzdělávacího programu JA Studentská firma (pod záštitou neziskové organizace JA Czech) zažívají podnikání na vlastní kůži. Rozdělili si role, postavili si vlastní značku a vytvořili produkt, který nemá obdoby – jak u nás, tak v zahraničí.
Jejich náhrdelníky s 3D tištěnými přívěsky z nerezové oceli v sobě ukrývají keramickou kuličku, napuštěnou vonným olejem. Jednoduché, ale geniální. Magnetický systém umožňuje snadnou výměnu vůně a keramika voní až dva týdny. A co víc – vše je ruční výroba, s důrazem na ekologii a lokálnost.
Jewellence v sobě spojuje „jewel“ (šperk) a „redolence“ (vůně) – a není to jen název, je to celá filozofie. Tito mladí podnikatelé dokazují, že nápad, vášeň a týmová práce dokážou vytvořit něco, co zaujme nejen designem, ale i příběhem. Jedním z prvních fanoušků šperku, který neváhal studenty podpořit, byl Zdeněk Chlopčík.
Za svůj koncept už získali 2. místo JA Top Logo Moravskoslezský kraj a 3. místo v soutěžní kategorii Nejlepší prezentace na celostátním veletrhu JA EXPO v Praze. Ale největší odměnou je pro ně zájem zákazníků a rostoucí poptávka po něčem, co vzniklo díky jejich odhodlání a inovativnímu přístupu.
Chcete se přesvědčit sami? Na webu www.jewellence.cz objevte vonný šperk, který okouzlí nejen vás, ale i vaše okolí.