načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Zveřejněné soukromí -- Utváření obrazu soukromého života politiků v médiích - Denisa Kasl Kollmannová

Zveřejněné soukromí -- Utváření obrazu soukromého života politiků v médiích
-16%
sleva

Kniha: Zveřejněné soukromí
Autor: Denisa Kasl Kollmannová
Podtitul: Utváření obrazu soukromého života politiků v médiích

Soukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  100 Kč 84
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Centrum pro studium demokracie a kultury
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 199
Rozměr: 21 cm
Úprava: iv stran obrazové přílohy: ilustrace (některé barevné), portréty, faksim.
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 09.01.2013
Nakladatelské údaje: Brno, Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2012
ISBN: 9788073252946
EAN: 9788073252946
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Cílem textu (původně disertační práce) je představit, jakým způsobem se promítá politický marketing do prezentace soukromí politiků a jak na tento proces reagují média. Soukromé (především manželské a partnerské) vztahy politiků se staly trvalým tématem i nebulvárních médií a tvoří již nedílnou součást ustálené mediální komunikace. Odhalování soukromí, jež se stalo mediálním rituálem, slouží k navázání emocionálního spojení s příjemci a vytvoření pocitu socio-kulturního sdílení. Cílem strategického managementu reputace není jen vytvoření image, ale především vybudování důvěry v politickou osobnost. Naopak médiím slouží soukromé vztahy politiků jako námět k publikování romantického příběhu, jehož cílem je přilákat pozornost spotřebitelů.

Popis nakladatele

Soukromí politiků se od roku 1989 zásadně proměnilo: spolu se svobodou slova se dostalo na přední stránky novin. Příběhy o rozvodech, láskách, milostných aférách politiků a političek či jen o jejich procházkách se psem nebo víkendu na chalupě se staly nedílnou součástí novin, televizních zpráv a časopisů. Informace, které se dříve pohybovaly ve sféře pečlivě utajovaných klepů, se staly předmětem novinářského zájmu - a také produktem, který lze prodat. Česká společnost prošla během dvou dekád postupným vývojem, kdy si všechny tři zúčastněné strany - politici, veřejnost a média - vytvářely vlastní hranice a bariéry toho, kam až se smí zajít, co všechno ještě lze říci, ukázat a otisknout. Vzájemné střety byly často bolestivé a formovaly poté psané i nepsané hranice dalšího vývoje. Každá ze stran se přitom z konfliktu snažila vytěžit co nejvíc: novináři čtenářský zájem a senzaci, případně odhalení dalších důležitých informací, politici zvýšení vlastní popularity a vylepšení image. Ani čtenáři, diváci a posluchači nezůstali stranou a zasahovali do mediálního dění: ať už formou komentářů a názorů, nebo tím, že prodeje tiskovin s historkami z politického soukromí stoupaly. Tato kniha mapuje hlavní milníky a aktéry tohoto složitého vývoje a na konkrétních příkladech ukazuje, jak se politici snaží svůj mediální obraz budovat a jak jej média zobrazují. Důležité totiž není jen to, co se na stránkách novin objevilo, ale také to, co tam chybí. (utváření obrazu soukromého života politiků v médiích)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist