načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Zprostředkované učení -- Jak učit žáky myslet a učit se - Málková; Gabriela

Zprostředkované učení -- Jak učit žáky myslet a učit se
-11%
sleva

Kniha: Zprostředkované učení
Autor: Málková; Gabriela
Podtitul: Jak učit žáky myslet a učit se

Jak učit žáky myslet a učit se
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  225 Kč 200
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 120
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2009
ISBN: 978-80-7367-585-1
EAN: 9788073675851
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Teoretická východiska jednoho ze současných přístupů k výuce a rozvoji myšlení. Zprostředkované učení představuje komplexní formu působení na žáka. Klíčové prvky zprostředkovaného učení tvoří zaměřenost a vzájemnost neboli probuzení zájmu o obsah i formu učení, přenos spočívající v přesahu původně aktuálních cílů při procesu získávání dovedností a v neposlední řadě prvek významu - jakákoliv učební aktivita musí mít pro žáky osobní význam. Principy zprostředkovaného učení je možné využívat nejen v oblasti přímé výuky, ale i při hodnocení výkonu žáků, případně v pedagogicko-psychologické diagnostice. Teorie zprostředkovaného učení vycházejí ze studia zprostředkujících interakcí v každodenních souvislostech a vycházejí z intuitivní podoby vlastní rodičovským interakcím. Navíc hledají cesty a formy aplikace těchto interakcí v podmínkách školního prostředí: jednou z nejvýznamnějších postav současné psychologie, které se daří tento přístup prosazovat, je Reuven Feuerstein. Text nabízí inspiraci a konkrétní návody, jak prvky zprostředkovaného učení uplatňovat ve výuce žáků 1. stupně ZŠ.

Popis nakladatele

Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vystudovala psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě UK v Praze. Ve své vědecké, přednáškové a publikační činnosti se zabývá zejména teorií a praxí zprostředkovaného učení. (jak učit žáky myslet a učit se)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Málková; Gabriela - další tituly autora:
Rozvíjení emoční inteligence žáků Rozvíjení emoční inteligence žáků
Hrátky s písmenky, čísly a obrázky Hrátky s písmenky, čísly a obrázky
Mentoring -- Výchova k profesionálnímu dobrovolnictví Mentoring
Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků
 
Ke knize "Zprostředkované učení -- Jak učit žáky myslet a učit se" doporučujeme také:
Umění zprostředkovaného učení -- Teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina. Umění zprostředkovaného učení
Tajuplné dětství Tajuplné dětství
UČENÍ JAK SE UČIT -- Založeno na dílech L. Rona Hubbarda UČENÍ JAK SE UČIT
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist