načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Zlepšete své komunikační schopnosti – Alan Barker

Zlepšete své komunikační schopnosti
-16%
sleva

Kniha: Zlepšete své komunikační schopnosti
Autor: Alan Barker

Jak získat důvěru, umět se prosadit a sebevědomě komunikovat
Titul je na partnerském skladu >20ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  259 Kč 218
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Lingea
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 171
Rozměr: 212,0x139,0x13,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: překlad: Tomáš Piňos
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Hmotnost: 0,283kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 202008
ISBN: 978-80-7508-609-9
EAN: 9788075086099
Popis

Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Zjistěte, jak ovlivňovat druhé a řídit náročné rozhovory. Lepší komunikační dovednosti okamžitě ovlivní další vývoj vaší kariéry. Kniha poskytuje zásadní rady pro zlepšení vašich konverzačních dovedností, budování vztahů a rozvíjení přesvědčovacích schopností. Pomůže vám dělat dobře prezentace, psát skvěle e-maily a zprávy a také úspěšně navazovat kontakty. Vydejte se vstříc úspěchu s řadou příruček nejen pro manažery. (jak získat důvěru, umět se prosadit a sebevědomě komunikovat)

Další popis

Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Všichni potřebujeme v práci lépe komunikovat. Ankety prokazují, že špatná komunikace zdržuje projekty a přispívá ke ztrátám v odbytu, jakož i zvyšuje stres a ubíjí pracovní morálku. Pokud teprve přicházíte do světa pracovních vztahů, je dobré vědět, že komunikační dovednosti jsou jedny z nejdůležitějších, jaké musí nově nabíraní zaměstnanci mít. Schopnost mluvit a naslouchat dvě dovednosti, které zaměstnavatelé při náborech oceňují nejvíce. Třetí takovou vlastností je schopnost přizpůsobení komunikačního stylu. Další dvě pozice zaujímají písemný projev a prezentační dovednosti. Kniha bude užitečná i pro generaci mileniálů, která není vůbec zvyklá navazovat v reálu komunikaci s druhými lidmi. Mladí lidé se stále více dívají na své monitory než na sebe navzájem. Pokud se naučí lépe mluvit a naslouchat, potom se zlepší i jejich videokonference, prezentace a předkládané zprávy. Mluvení, naslouchání, prezentování a psaní: když zvládnete tyto dovednosti, budete na nejlepší cestě k získání vytouženého místa a zvládnete efektivnější vedení. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí. POMOHOU VÁM: - získat klíčové dovednosti a zlepšit své pracovní výkony - dosáhnout rychlých a významných pokroků - posunout se dále v práci, kariéře i osobním životě Vydejte se vstříc úspěchu s naší novou řadou příruček!


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.