načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Život nebo smrt??? Smrt nebo život??? - Vítězslav Němeček

Život nebo smrt??? Smrt nebo život???

Elektronická kniha: Život nebo smrt??? Smrt nebo život???
Autor: Vítězslav Němeček

- Neprovedu Vás životem nebo smrtí, ale pojednáním osobních zážitků životem a životem po životě.
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  129
+
-
4,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » E-knihy hned
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2018
Počet stran: 119
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 999-00-017-8962-6
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Neprovedu Vás životem nebo smrtí, ale pojednáním osobních zážitků životem a životem po životě.

Zařazeno v kategoriích
Vítězslav Němeček - další tituly autora:
 (e-book)
Ochrana láskou Ochrana láskou
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

ŽIVOT NEBO SMRT??? SMRT NEBO ŽIVOT???

Vítězslav Němeček


Život nebo smrt??? Smrt nebo život???

Vítězslav Něměček

Text © 2017 Vítězslav Něměček

Grafická úprava a sazba © Lukáš Vik, 2017

Obálka © Lukáš Vik, 2018

1. vydání © Lukáš Vik, 2018

ISBN ePub formátu: 978-80-7536-204-9 (ePub)

ISBN mobi formátu: 978-80-7536-205-6 (mobi)

ISBN PDF formátu: 978-80-7536-s206-3 (PDF)

Konverze do elektronických formátů:

webdesignér Lukáš Vik

http://www.lukasvik.cz


Slovo autora

Neprovedu Vás životem nebo smrtí, ale pojednáním

osobních zážitků

životem a životem po životě.

Na čase jako takovém co známe v této dimenzi a

vesmíru pranic nezáleží.

Mnozí z nás se neustále strachují, že nic nezvládneme

v daném čase

a snažíme se dohánět na úkor dne a času v tomto či

jiném dni úkoly,

které jsme si nastavili.

Jsme nešťastní a někdy i zoufalí, že jsme nezvládli to,

co jsme si předsevzali.

S mylným přesvědčením si namlouváme, že to

zvládneme zítra, či pozítří

a neustále se necháme zatahovat do pavučiny času a

osidel vlastních

nároků a pohnutek ega.

Jediné úspěchy a neúspěchy budeme hodnotit sami.

Jak prožijeme život zde na Zemi a jak jej budeme

posuzovat je také na NÁS.

Podotknete, že to jak zde momentálně žijeme a jak se

chováme nás utváří a

posuzují nás i v našem okolí.


Ano posuzují nás v našem okolí, ale jen naše

momentální činy a to

v souvislostech, které jsou jim známy.

V hlubším kontextu v souvislosti minulých i

budoucích událostí jste pro své okolí záhadou

a nezodpovězenou otázkou.

Takto jste i pro sebe nezodpovězenou a mnohdy

neřešitelnou otázkou.

Přemýšleli jste proč některé věci či informace víte

a nepochybujete o jejich pravdě?

Proč některá rozhodnutí jsou pro vás samozřejmá a

nepotřebujete znát jiný pohled?

Proč otázka krádeže či zabití je pro vás jasně

zodpovězená a je vám jasné, že touto cestou

nepůjdete?

Kdo z nás se sám v sobě dokáže vyznat či

orientovat???

Dokážeme pochopit základní znalosti tohoto světa???

Pokud ano i tak jsme neustále zahloubáni v hlubších

otázkách bytí.


Co bylo, je a bude???

Jsme připraveni přijmout hlubší fakta a pochopit

nepochopitelné?

Jsme ochotni vidět co není okem viditelné?

Pochopí náš mozek co je z našeho pohledu nelogické?

Dokážeme osahat a přijmout nehmotné?

Jako lidské bytosti jsme omezeni jen svým rozumem a

vlastnostmi fyzického těla.

Naše duše nám dává jiný pohled na každou situaci či

událost.

Duše nemá omezení, jen je omezena našim Já.

Mnozí z nás již zažili neomezené vlastnosti naši duše

a nahlédli na

okraj znalostí vnějších i vnitřních vesmírů.


Krádež, vražda či pochopení?

V tomto světě a v tomto bytí, jsme na určitém stupni

vývoje.

Mnozí z nás si neustále stěžují na to či ono.

Nechápou, že si tuto součást

bytí a zážitky s tím určené sami vybrali. Budete

podotýkat, že to není možné,

a že takto si to určitě nevybrali.

Souhlasím s vámi jen v jedné části této otázky.

Nevybrali si to jen v tomto těle, ale v období

nehmotného stavu a vyššího bytí.

Že si na to nepamatujete?

No to buďme rádi.

Je to období, kdy víme vše a vše je propojeno v naši

mysli.

Každá otázka ještě před vyslovením je zodpovězena.

Každá zkušenost prožita.

Každý čin i myšlenka uložena.

Pokusme se přijmou myšlenku, že jsme již jednou žili

a to třeba ve středověku.

Středověk byl plný vášní, lásky, ale také krutosti a

bolesti.


Mimochodem tak, jako každé období dějin na tomto

světě.

Středověk bylo období, kdy lidský život níže

postavených lidských bytostí neměl vysokou cenu.

Vždyť hodnota domácího zvířectva byla více ceněna

a to nejenom po finanční stránce.

Pán mohl nakládat s vašim životem, jak si usmyslel.

Prodat vás za finanční obnos, nechat vás pracovat do

úmoru, či vás

v lepším případě popravit, pokud vás sám rovnou

nezamordoval.

Nebyli jste pro něj nic víc, než věc, se kterou si může

dělat co se mu zamane.

Myslíte si, že když takto pán nechal popravit,či sám

někomu odebral život, že si z toho vzal pro sebe

nějaké duševní ponaučení?

Jeho vlastní majetnické ego mu nedovolovalo se

poučit.

Je to pán a vy jste jen majetek se kterým si může

dělat co chce.

Můžeme se na něj zlobit, že nedošel poučení?

Obávám se, že to nejde se na něj v tomto kontextu

hněvat.

Podívejme se na tuto situaci z druhého pohledu a to

ze strany poddaného.


Narodili jste se v chudé rodině a celý život kolem sebe

viděli bídu.

Celý život vám bylo vtloukáno do paměti, že jste

podřízeni svému pánovi, že si s vámi

může dělat co se mu zamane. Je radost pánovi dobře

sloužit a pro něj umřít.

Zažijete situaci, kdy je někdo z vašich blízkých či

známých popraven rukou svého pána.

Cítíte rozporuplné pocity.

Na jedné straně souhlasíte s výkonem trestu a jste

hrdi na svého pána.

Na druhé straně rovnice je nesouhlas a jisté vzepření

této události.

Dochází k jistému pochopení situace.

Nadhledu nad fyzickým a reálným činem svého

pána.

Je to pro vás nepochopitelné, ale cítíte, že i když jste

jeho majetkem

máte vlastní volbu volnosti a začínáte pochybovat o

jeho činu.

Kdo tedy z této události má větší pochopení a

možnost duševního růstu?

Pán, který ovládá majetek i lidské bytosti, či chudý

rolník?

Jste ovládáni hmotou, nebo ovládáte hmotu.

Je to těžká otázka?


Ano, to je v tomto hmotném světě.

Máme ale na výběr.

Budeme jako pán co nechápal duševní hodnotu

lidské bytosti?

Nebo rolník, který začal pochybovat a otevřel mysl

něčemu novému?

K otázce braní a dávání života se ještě vrátíme

později.


Nyní příklad chudého chlapce z

dnešní doby.

.1.

Chudobu si každý z nás představuje z pohledu

vlastních zkušeností jinak.

V Evropě,v průměrně vyspělém státě je znakem

chudoby nedostatek financí

a tedy zařazení do nižší třídy.

Přitom i velice chudá rodina má základní vzdělání a

děti jsou gramotné.

Rodina má co jíst, oblečení a převážně střechu nad

hlavou.

Pro rozvoj v této společnosti jsou předpoklady a je i

možnost práce.

Není tedy nutnost páchat trestnou činnost a dítě má

„cestu otevřenou“

zapojit se do společnosti a být „přínosem“.

Přesto se najdou jedinci (a není jich málo), kteří pro

své uspokojení

a naplnění vlastních tužeb klidně kradou, i když jak

víme, základní

potřeby mají naplněny.

(příklad ovládání ducha hmotou)


.2.

Přesuneme se do jiného světadílu.

Střední Afrika.

Základní vzdělání je těžce dosažitelné a gramotnost

je jen pro vyvolené.

Podpora státu v zaměstnanosti i nezaměstnanosti

minimální

a rodiny žijí na okraji velkoměst

v chudinských Slamech.

Děti pracují již od malička a snaží se pomoci

vlastní rodině zajistit jídlo a finance.

I zde se najdou jedinci (a není jich málo), kteří pro

svou

rodinu kradou, aby zajistili základní potraviny.

(příklad ovládání ducha hmotou???)

.3.

Opět se přesuneme do jiného světadílu a jiné země.

Tibet, Bhútán, Indie ....

Základní vzdělání je těžce dosažitelné a bez vlastního

přičinění téměř nemožné.

Podpora státu v zaměstnanosti i nezaměstnanosti

minimální.

Rodiny žijí z pohledu Evropana v bídě a nouzi.


Ovšem z pohledu místního obyvatelstva – spokojeně

neboť mají vše co potřebují.

I zde se najdou jedinci (a je jich málo), kteří pro svou

rodinu

kradou, aby zajistili základní potraviny.

Součásti kultury je duchovní vzdělání a tedy i nauka

o pomoci druhým.

Je pravidlem dát jídlo potřebným.

Po ulicích chodí žáci duchovních škol a do

připravených nádob dostávají potraviny.

Nemusí tedy žebrat nebo se uchylovat ke krádeži.

(příklad ovládání hmoty duchem)

Máme zde jen pár podobných událostí z pohledu

jiných kulturně se lišících oblastí.

Kde by jste se momentálně chtěli nacházet?

Kde je ten pravý růst a duchovní pochopení?

Možná se mnou nebudete souhlasit, ale ve všech

příkladech.

Každý je pro náš růst důležitý.

Bez zážitku ve všech oblastech se nepohneme ve

vývoji.

Příběh 1. je nesmírně důležitý pro osobní růst

každého z nás.


Tvrdíte, že by jste nic neukradli?

Jste si jistí?

Jak víte, že je to špatné?

Pomohu vám i když se vám má odpověď možná

nebude líbit.

Víte to neboť:

Již jste mnohokrát kradli.

Opět mi budou mnozí oponovat.

Že určitě nic neukradli a ani by to neudělali.

Mohu jen konstatovat: již jste mnohokrát kradli.

Díky zkušenostem v minulých životech se utváří naše

Já.

Při znovuzrození si tyto zkušenosti a zážitky částečně

přinášíme

v podobě intuice a svědomí sebou.

To je jeden z důvodů proč vnitřně odsuzujeme

krádež, násilí či jiné

nám nepříjemné události.

Čerpáme z vlastních zážitků a na úrovni duchovních

těl

máme tyto informace uloženy.


Ptáte se jak je to možné?

A kde jsou tyto informace uloženy?

Každá, bytost v tomto případě člověk

je tvořen nejen z hmotného těla, které vidíme a

cítíme,

ale také z dalších jemně hmotných těl, která navazují

na naše

hmotné fyzické tělo.

Lidem, které se zabývají prací s energiemi může tato

pasáž připadat nudná.

Pro mnoho lidských bytostí je to jen shrnutí, které

znají.

Opakování je ovšem matka Moudrosti.

Ve škole jsme se učili z čeho se skládá člověk.

Kosti, šlachy, svaly, krev....

Buňky...v každé z nich je malá elektrárna

(mitochondrie), která

vytváří dostatek energie pro její činnost.

Tato energie se dá zachytit přístroji a je i viditelná

jako elektromagnetické vlnění

kolem všech živých bytostí.

Při trošce tréningu si vaše oči mohou zvyknout tuto

energii pozorovat.


Toto vyzařování se dá zachytit fotoaparátem a je

dokázáno i ve vědeckých kruzích.

Bylo napsáno mnoho publikací s tímto tématem.

Této energii se říká AURA.

Pokud máte zájem tuto energii vnímat a vidět není

nic jednoduššího než se na chvilku

posadit a uvolnit.

Stačí nám pár minut a naučíme se ji vidět.

Pohodlně se posaďte.

Čeká nás jen 5 jednoduchých kroků k vidění Aury.

1.

Zvedněte své ruce do úrovní očí ukazováčky proti

sobě.

2.

Vytvořte mezi ukazováčky mezeru 1-2 cm.

3.

Pozorujte mezeru mezi prsty, přibližujte a

oddalujte prsty pomalu od sebe.

4.

Mezi prsty uvidíte světlý proužek energie, který

proudí z prstu na prst.

5.


Změnou mezery můžeme regulovat tok energie a

pozorovat její sílu.

Je jen na vás jak s touto znalostí budete nakládat.

Při každodenním tréninku budete vnímat Auru zcela

automaticky.

Nyní, když již víte co je Aura a dokážete ji vnímat,

postoupíme dále.

Našim nedokonalým lidským zrakem dokážeme

vnímat jen ta nejhrubší

Aurická energetická těla.

Kolem lidské bytosti je mnoho vrstev Aurických těl.

Od těch nejvíce hmotných po jemně hmotná duševní

a duchovní.

Nejvíce hmotná energetická těla mají za úkol

regeneraci tkání na fyzické úrovni.

Jemnější zase ukládat energie a zpracovávat

informace z intuice, duchovna a duševna.

Vaše duševní a duchovní Aurická pole mohou

dosahovat ohromných vzdáleností.

Od jednoho metru do desítek i stovek metrů okolo

vás.

Zdá se vám to nereálné?




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist