

sleva
Kniha:
Živá třída
Autor:
Christopher M. Bache
Podtitul: Vyučování a kolektivní vědomí

Nakladatelství: | » Carpe Momentum |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2015 |
Počet stran: | 332 |
Rozměr: | 215 x 145 x 21 mm |
Vydání: | Vydání v českém jazyce první |
Spolupracovali: | z anglického originálu The Living classroom: teaching and collective consciousness ... přeložil Petr Lisý |
Skupina třídění: | Psychologie |
Vazba: | Knihy - paperback |
Datum vydání: | 15. 12. 2015 |
ISBN: | 978-80-905334-2-4 |
EAN: | 9788090533424 |
O vlivu kolektivního vědomí ve třídě během vyučování. Jak učitelé působí na studenty během výuky a jaké zkušenosti mají studenti. Autor vychází ze své osobní praxe.
Tato objevná práce na poli vyučování a transpersonální psychologie zkoumá dynamiku kolektivního vědomí ve třídě. Kombinuje vědecký výzkum s poznatky z třicetileté osobní praxe. Autor zkoumá jemné vlivy, které neviditelně vyzařují z učitelů během jejich práce – nezamýšlené kognitivní rezonance, k nimž dochází mezi učiteli a studenty ve třídě. Ačkoli jsou tyto synchronicity tradičními akademiky často přehlíženy, Bache ukazuje, že k nim dochází příliš často a jsou příliš konkrétní na to, aby je bylo možno odbýt jako pouhé shody okolností.
S odvoláním na teorii morfických polí Ruperta Sheldrakea tvrdí, že správně vedené kursy generují „pole učení“, formy kolektivního vědomí, které mají potenciál iniciovat nové vhledy a překvapivé osobní transformace. Kniha překračuje rámec teorie a obsahuje řadu studentských příběhů a praktických doporučení a strategií pro učitele, kteří chtějí začít pracovat s těmito poli učení a pozdvihnout tak své vyučování na vyšší úroveň vědomí. (vyučování a kolektivní vědomí)
Vědomí
Kolektivní vědomí
Transpersonální psychologie
Vzdělávání
Pedagogická praxe
Učitel a žák
Duchovní zkušenosti
Nové paradigma