načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Základy úspěšného podnikání -- Průvodce začínajícího podnikatele – Alena Šafrová Drášilová

Základy úspěšného podnikání -- Průvodce začínajícího podnikatele
-15%
sleva

Kniha: Základy úspěšného podnikání
Autor: Alena Šafrová Drášilová
Podtitul: Průvodce začínajícího podnikatele

V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 248
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 31.10.2019
ISBN: 978-80-271-2182-3
EAN: 9788027121823
Popis

V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Dozvíte se o základních oblastech podnikání od prvotního nápadu přes marketing a analýzu podnikatelského prostředí až po financování, daně, účetní výkazy a pracovní právo. (průvodce začínajícího podnikatele)

Další popis

Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Povede vás od prvního nápadu k podnikatelskému plánu, vysvětlí základní souvislosti a pojmy, ale nezahltí zbytečnými detaily. Řada příkladů, praktických cvičení a postřehů z praxe vás vtáhne do světa reálného podnikání. Nejprve se budete věnovat práci s nápadem a jeho přepracování do podoby podnikatelského plánu a analýze trhu a prostředí, v němž budete podnikat. Klíčovou oblastí knihy je stejně jako v podnikání marketing a marketingové plánování. Následně se seznámíte se základy organizování a personalistiky a s problematikou práva a daní. Na závěr se budete věnovat financím a finančnímu řízení a poznáte i rizika podnikání. Po přečtení knihy byste z každé oblasti měli vědět právě tolik, kolik je potřeba k prvním krokům při budování vlastního úspěšného podniku.


Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat?

Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit?
Pak je tato kniha určena právě vám!

Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Povede vás od prvního nápadu k podnikatelskému plánu, vysvětlí základní souvislosti a pojmy, ale nezahltí zbytečnými detaily. Řada příkladů, praktických cvičení a postřehů z praxe vás vtáhne do světa reálného podnikání.

Nejprve se budete věnovat práci s nápadem a jeho přepracování do podoby podnikatelského plánu a analýze trhu a prostředí, v němž budete podnikat. Klíčovou oblastí knihy je stejně jako v podnikání marketing a marketingové plánování. Následně se seznámíte se základy organizování a personalistiky a s problematikou práva a daní. Na závěr se budete věnovat financím a finančnímu řízení a poznáte i rizika podnikání.

Po přečtení knihy byste z každé oblasti měli vědět právě tolik, kolik je potřeba k prvním krokům při budování vlastního úspěšného podniku.


Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě vám! Najdete v ní stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je pro začátek úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět. Povede vás od prvního nápadu k podnikatelskému plánu, vysvětlí základní souvislosti a pojmy, ale nezahltí zbytečnými detaily. Řada příkladů, praktických cvičení a postřehů z praxe vás vtáhne do světa reálného podnikání. Nejprve se budete věnovat práci s nápadem a jeho přepracování do podoby podnikatelského plánu a analýze trhu a prostředí, v němž budete podnikat. Klíčovou oblastí knihy je stejně jako v podnikání marketing a marketingové plánování. Následně se seznámíte se základy organizování a personalistiky a s problematikou práva a daní. Na závěr se budete věnovat financím a finančnímu řízení a poznáte i rizika podnikání. Po přečtení knihy byste z každé oblasti měli vědět právě tolik, kolik je potřeba k prvním krokům při budování vlastního úspěšného podniku.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Alena Šafrová Drášilová - další tituly autora:
Nadnárodní společnosti v České republice Nadnárodní společnosti v České republice
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.