načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku – Petra Koudelková

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
-7%
sleva

Kniha: Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Autor: Petra Koudelková

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  190 Kč 177
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ekopress
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 150
Rozměr: 148x210
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání I.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 14.06.2019
ISBN: 978-80-87865-50-7
EAN: 9788087865507
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli.

Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje.

Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce.

Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace.

Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Petra Koudelková - další tituly autora:
 (e-book)
Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

í VOD...........................................................................................................................7

Třetí sektor a sociální ekonomika.........................................................................11

1.1 Historické souvislosti..................................................................................... 12

Sociální podnikání a sociální podnik.................................................................... 13

2.1 Mezinárodní organizace podporující sociální podnikání.............................17

2.2 Sociální podnikání v České republice..........................................................18

2.2.1 České organizace podporující sociální podnikání.............................29

2.2.2 Zastoupení sociálních podniků v ČR podle jednotlivých typů.... 30

Marketing v sociálním podniku............................................................................ 33

3.1 Co znamená marketing...................................................................................33

3.2 Stojíme na začátku.........................................................................................36

3.3 Podnikatelské koncepce.................................................................................37

3.4 Segmentace, targeting a Positioning (STP) - podnikáme první kroky .. 39

3.5 Marketingový mix - jeho stručné shrnutí.....................................................45

3.6 Produkt ..........................................................................................................48

3.6.1 Design produktu - důležitější než si m yslím e................................... 50

3.6.2 Obal - tichý prodavač.......................................................................... 50

3.7 Distribuce a dostupnost.................................................................................53

3.7.1 Skladování........................................................................................... 55

3.8 Cena - ta jediná nám generuje z isk ..............................................................56

3.8.1 Cenotvorba........................................................................................... 57

3.8.2 Cenový výzkum...................................................................................58

3.8.3 Slevy......................................................................................................59

3.9 Komunikace....................................................................................................61

3.9.1 Nástroje komunikačního m ixu........................................................... 63

3.9.2 In-store komunikace............................................................................ 94

Namísto závěru......................................................................................................99

hrnutí.......................................................................................................................101

ummary...................................................................................................................102

/iteratura...................................................................................................................103

eznam tabulek, obrázků a grafů................... 113


6 ZÁKLADY MARKETINGU A MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE V SOCIÁLNÍM PODNIKU

Přílohy........................................................................................................................115

Příloha č. 1: Principy sociálního podniku......................................................115

Příloha č. 2: Principy integračního sociálního podniku................................ 116

Příloha č. 3: Indikátory sociálních podniků....................................................117

Příloha č. 4: Indikátory Integračního sociálního podniku............................121

Příloha č. 5: Ukázka e-mailové korespondence Econea................................ 125

Příloha č. 6: Emoce barev u designu lo g a ......................................................126



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.