načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček; kolektiv

Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání
-11%
sleva

Kniha: Základy marketingu -- 2., přepracované a rozšířené vydání
Autor: ;

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  298 Kč 265
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 22.1.2018
Počet stran: 288
Rozměr: 167×240
Úprava: 285 stran : ilustrace, portréty, grafy
Vydání: 2., přepracované a rozšířené vydání
Vazba: brožovaná vazba
ISBN: 978-80-247-5869-5
EAN: 9788024758695
Popis

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miroslav Karlíček; kolektiv - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist