načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Základy marketingu – Aleš Sekot; Michal Charvát

Základy marketingu
-7%
sleva

Kniha: Základy marketingu
Autor: Aleš Sekot; Michal Charvát

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně ... (celý popis)
52
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Paido
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003
Počet stran: 55
Rozměr: 176x250
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 28.02.2003
Nakladatelské údaje: Brno, Paido, 2002
ISBN: 978-80-7315-019-8
EAN: 9788073150198
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
Čisárik Peter, Hrabovská Zuzana
Cena: 356 Kč
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
Moudrý Marek
Cena: 185 Kč
Marketing Základy marketingu 2 Marketing Základy marketingu 2
Moudrý Marek
Cena: 185 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.