
-7%
sleva
sleva
Kniha:
Základy marketingu
Autor:
Aleš Sekot; Michal Charvát
Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně
... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Specifikace
Nakladatelství: | Paido |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2003 |
Počet stran: | 55 |
Rozměr: | 176x250 |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 28.02.2003 |
Nakladatelské údaje: | Brno, Paido, 2002 |
ISBN: | 978-80-7315-019-8 |
EAN: | 9788073150198 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Popis
Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.
Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:

Čisárik Peter, Hrabovská Zuzana
Cena: 356 Kč