načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Základy marketingu – Aleš Sekot; Michal Charvát

Základy marketingu
-7%
sleva

Kniha: Základy marketingu
Autor: Aleš Sekot; Michal Charvát

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  56 Kč 52
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
1,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Paido
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003
Počet stran: 55
Rozměr: 176x250
Jazyk: česky
Datum vydání: 28.02.2003
ISBN: 978-80-7315-019-8
EAN: 9788073150198
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.

Kniha je zařazena v kategoriích
Aleš Sekot; Michal Charvát - další tituly autora:
Jen se mi s tím pochlup Jen se mi s tím pochlup
 (e-book)
Sociologické problémy sportu Sociologické problémy sportu
Pohybové aktivity pohledem sociologie Pohybové aktivity pohledem sociologie
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist