načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Základy marketingovej komunikácie – Helena Labská; Mária Tajtáková; Miroslav Foret

Základy marketingovej komunikácie
-7%
sleva

Kniha: Základy marketingovej komunikácie
Autor: Helena Labská; Mária Tajtáková; Miroslav Foret

„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Jazyk: slovensky
Vaše cena s DPH:  352 Kč 327
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Eurokódex
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 232
Rozměr: 150x210
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: slovensky
Datum vydání: 01.12.2009
Nakladatelské údaje: Bratislava, Bratislavská vysoká škola práva ; Eurokódex, 2009
ISBN: 978-80-8944-711-4
EAN: 9788089447114
Popis

„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce je nejen psána ve svěžím a odborně fundovaném stylu, je rovněž z pohledu didaktického doplněna o řadu skvělých přehledů, grafů a tabulek. Tím text získává na poutavosti a zajímavosti.“ doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Helena Labská; Mária Tajtáková; Miroslav Foret - další tituly autora:
 (kniha + DVD)
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Marketingový průzkum -- Poznáváme svoje zákazníky Marketingový průzkum
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Management organizace a management destinace Management organizace a management destinace
Marketingové řízení místního rozvoje Marketingové řízení místního rozvoje
 (e-book)
Marketingový výzkum -- Jak poznávat své zákazníky Marketingový výzkum
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist