načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Základy managementu - Zbyněk Pitra

Základy managementu
-7%
sleva

Kniha: Základy managementu
Autor:

Kniha je věnována problematice managementu a rozboru úlohy manažera, který má v každé organizaci významnou roli při ovlivňování chování a činnosti lidí, kteří v organizaci působí. ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost
Alternativy:


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 10.10.2007
Počet stran: 488
Rozměr: 150x210
Úprava: 350 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-8694-633-7
EAN: 9788086946337
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha je věnována problematice managementu a rozboru úlohy manažera, který má v každé organizaci významnou roli při ovlivňování chování a činnosti lidí, kteří v organizaci působí. Obecné zásady managementu jsou shodné pro různé typy organizací, uplatňují se shodně v podnikatelských subjektech v průmyslu, ve službách, v neziskových organizacích, působících např. ve školství, zdravotnictví i kultuře, v institucích státní správy a regionální či lokální samosprávy. Manažer musí znát obecné zásady managementu a musí je umět uplatnit ve specifických podmínkách fungování organizace.
Moderní management, který usměrňuje chování organizací a v nich působících lidí, je založen na hlubokém pochopení toho, čeho lze dosáhnout při hledání cest k úspěšnému překonání problémů, které změny v globálním světě vyvolávají. Hlavní doménu pro uplatňování metod moderního managementu představují organizace podnikatelského typu, aplikační oblast je však mnohem širší. Smyslem managementu je tedy ovlivňování jakékoliv lidské činnosti, aby její provádění bylo účelné a efektivní a přitom směřovalo k předem vytyčenému cíli.
Kniha je dělena do tří základních částí: Principy managementu, Procesy managementu a Praxe managementu. V první části se autor zabývá základními pojmy managementu, rozvojem podnikatelských způsobilostí organizace, podnikatelským myšlením manažerů a odbornými, osobnostními i vůdcovskými schopnostmi manažera. Druhá část se věnuje tvorbě marketingových plánů, vedení pracovníků a kontrolnímu působení manažerů (manažerské informační systémy, interní audit, řízení kvality aj.). Třetí část se zabývá především manažerským rozhodováním, dále pak působením manažerů na vývoj firemní kultury, věnuje se i komunikaci v organizaci, budování pozice manažera, metodám vyjednávání a řešení konfliktů. Každá část má v závěru kontrolní otázky, stručný souhrn poznatků, přílohy a případovou studii.

Kniha jedné z největších současných osobností české teorie managementu prof. Ing. Zbyňka Pitry, CSc., „Základy managementu“ má 278 stran formátu B5 (170 x 240 mm), její předností je didaktická propracovanost textu, vycházejícího z praxe a praxi určeného. Bude účelnou pomůckou manažerů, stane se i platnou učebnicí pro vysokoškolské studenty. ((management organizací v globálním světě počátku 21. století))

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Podnikový management Podnikový management
Pitra Zbyněk
Cena: 517 Kč
Základy finančního managementu Základy finančního managementu
Toth Daniel
Cena: 245 Kč
Management Základy managementu Management Základy managementu
Zlámal Jaroslav, Bellová Jana, Bačík Petr
Cena: 162 Kč
Management Základy managementu Management Základy managementu
Zlámal Jaroslav, Bačík Petr, Bellová Jana
Cena: 162 Kč
Základy moderního managementu Základy moderního managementu
ŽKV
Cena: 356 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist