načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Zákaznická věrnost - Ed Horrel

Zákaznická věrnost
-15%
sleva

Kniha: Zákaznická věrnost
Autor:

Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008-02-19
Počet stran: 160
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: iii, 152 stran
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Kindness revolution
Spolupracovali: překlad Jana Kalová
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025119051
EAN: 9788025119051
Popis

Autor představuje všem personalistům a manažerům názor, že opravdu kvalitní vztah se zákazníkem mohou firmy vybudovat pouze, pokud vytvářejí a prohlubují dobré vztahy se svými zaměstnanci. Autor zdůrazňuje, že je třeba, aby každý zaměstnanec měl ve firmě důležité místo a byl zplnomocněn činit rozhodnutí na své úrovni. Důstojné chování, úcta, zdvořilost a laskavost zaměstnanců firmy přitahují a udržují nejlepší zákazníky. (jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti])

Další popis

Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.



Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Vernosť Vernosť
Rúfus Milan
Cena: 133 Kč
Zákaznická strategie při správě společností Zákaznická strategie při správě společností
Lehtinen Jarmo R.
Cena: 137 Kč
Essential Radiology 3rd Ed. Essential Radiology 3rd Ed.
Gunderman R. B.
Cena: 1930 Kč
Lecture Notes: Oncology, 3rd Ed. Lecture Notes: Oncology, 3rd Ed.
Bower Mark
Cena: 930 Kč
Lecture Notes: Radiology, 3rd Ed. Lecture Notes: Radiology, 3rd Ed.
Patel Pradip R.
Cena: 900 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist