
sleva
Kniha:
Zákaznická strategie při správě společností
Autor:
Jarmo R. Lehtinen

Nakladatelství: | » Professional Publishing |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2012 |
Počet stran: | 96 |
Rozměr: | 250x176 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Název originálu: | Asiakkuus strateginen hallitus |
Spolupracovali: | přeložil ... Josef Bajer |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
Vazba: | brožovaná |
Nakladatelské údaje: | [Praha], Professional Publishing, 2012 |
EAN: | 9788074310942 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Strategie a rady určené představenstvům společností zaměřené na získávání zákazníků. Součástí textu jsou různé příklady a případové studie Strategie a rady určené představenstvům společností zaměřené na získávání zákazníků. Součástí textu jsou různé příklady a případové studie.
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.