načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Zajištění kvality v životním cyklu produktu

Zajištění kvality v životním cyklu produktu
-6%
sleva

Kniha: Zajištění kvality v životním cyklu produktu

Obecný cíl managementu reklamací, a tím také implicitní cíl reklamačního procesu popsaného v tomto návodu, je obnovit spokojenost zákazníka a minimalizovat negativní důsledky ... (celý popis)
545
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Česká společnost pro jakost
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010
Počet stran: 133
Rozměr: 210x148
Úprava: 134 stran : ilustrace
Vydání: 1. české vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788002022763
Popis

Obecný cíl managementu reklamací, a tím také implicitní cíl reklamačního procesu popsaného v tomto návodu, je obnovit spokojenost zákazníka a minimalizovat negativní důsledky nespokojenosti jako např. migraci zákazníků, poškození dobrého jména atd. Management reklamací zahrnuje vedle komunikace o reklamacích (odchylky od definovaných požadavků) zacházení s pozastaveným zbožím a zvláště plánování, provádění a dohled nad všemi opatřeními týkajících se reklamace, které dodavatel provedl. Přičemž analýza vad reklamovaného zboží nebo služeb zde hraje významnou roli. (standardizovaný reklamační proces)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist