načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Webcopywriting pro samouky -- Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) – Pavel Šenkapoun

Webcopywriting pro samouky -- Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle)

Elektronická kniha: Webcopywriting pro samouky
Autor: Pavel Šenkapoun
Podnázev: Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle)

Díky příručce si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  269
+
-
9
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 79.1%hodnoceni - 79.1%hodnoceni - 79.1%hodnoceni - 79.1%hodnoceni - 79.1% 90%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Zoner press
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2016
Počet stran: 207
Rozměr: 23 cm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
Téma: copywriting, webcopywriting, webové texty, obsah webu
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-741-3176-9
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Díky příručce si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku. Text popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

Popis nakladatele

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

 

Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

(průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Pavel Šenkapoun - další tituly autora:
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
 (audio-kniha)
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
To nejlepší z Nejlepšího copywritera To nejlepší z Nejlepšího copywritera
 
K elektronické knize "Webcopywriting pro samouky -- Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle)" doporučujeme také:
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Google Analytics Google Analytics
 (e-book)
Obsahový marketing Obsahový marketing
 (e-book)
Online marketing Online marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.