

Elektronická kniha:
Webcopywriting pro samouky
Autor:
Pavel Šenkapoun
Podnázev: Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle)
Nakladatelství: | Zoner press |
Dostupné formáty ke stažení: | |
Upozornění: | většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování |
Médium: | e-book |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 207 |
Rozměr: | 23 cm |
Úprava: | barevné ilustrace |
Vydání: | Vydání první |
Skupina třídění: | Reklama. Public relations. Média |
Jazyk: | česky |
Téma: | copywriting, webcopywriting, webové texty, obsah webu |
ADOBE DRM: | bez |
ISBN: | 978-80-741-3176-9 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Díky příručce si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku. Text popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
(průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu)Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Ekonomie, obchod, finance
Katalog předmětový > R > Reklamní texty
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Počítače a Internet
Naučná literatura > Počítače a Internet > WWW stránky
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Internetový marketing
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketingová komunikace
Katalog vybraných autorů > Š > Šenkapoun – Pavel Šenkapoun
Katalog nakladatelství > Z > Zoner Press

Viktora, Jiří; Jebavá, Lucie; Šupolíková, Jana; Veselá, Zuzana; Sálová, Anna
Cena: 149 Kč