načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen – Gabriela Málková Seidlová

Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
-16%
sleva

Kniha: Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
Autor: Gabriela Málková Seidlová

Studie objasňuje vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen. Mapuje vývojovou úroveň fonologických schopností a procesů, znalosti písmen, ortografického povědomí i čtení 4-5letých dětí. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  180 Kč 151
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Togga
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 179
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Lingvistika. Jazyky
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 09.03.2016
ISBN: 9788074760938
EAN: 9788074760938
Popis / resumé

Studie objasňuje vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen. Mapuje vývojovou úroveň fonologických schopností a procesů, znalosti písmen, ortografického povědomí i čtení 4-5letých dětí.

Popis nakladatele

Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení.

Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností a nahlédne je jako předmět cílené intervence v předškolních vzdělávacích zařízeních. Autorka diskutuje význam výzkumy podložené praxe, metodologické otázky intervenčních studií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky předčtenářských dovedností. Především ale detailně představuje studii herně pojatého tréninku fonematického povědomí a znalosti písmen v mateřských školách, poskytuje modely jeho realizace a přináší poznatky o přínosech těchto aktivit pro rozvoj předčtenářských i velmi raných čtenářských dovedností děti ve věku před nástupem do ZŠ.

Kniha je určena odborníkům i studentům z řad psychologů, pedagogů, speciálních pedagogů logopedů, učitelů mateřských škol, ale i rodičům dětí předškolního věku, které zajímá problematika vzdělávacích pro-čtenářsky zaměřených intervencí.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.