načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie -- Online marketing - Jan Hán; Štěpán Chalupa; Jaromír Pažout

Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie -- Online marketing
-11%
sleva

Kniha: Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie -- Online marketing
Autor: ; ;

Kniha představuje aktuální a klíčové oblasti využití moderních informačních technologií v marketingu hotelů, přičemž může být v mnoha ohledech inspirativní také pro jiné typy ... (celý popis)
352
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 201801
Počet stran: 311
Rozměr: 205,0x146,0x17,0 mm
Úprava: tran : ilustrace
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: Sochůrková
Skupina třídění: Hotelnictví. Stravování
Hmotnost: 0,382kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7552-888-9
EAN: 9788075528889
Popis

Kniha představuje aktuální a klíčové oblasti využití moderních informačních technologií v marketingu hotelů, přičemž může být v mnoha ohledech inspirativní také pro jiné typy podniků.

Autoři se v ní zaměřují především na webové stránky a s nimi propojené rezervační systémy hotelů, poukazují na možnosti tzv. digitálního marketingu, představují vlastnosti v hotelnictví tak významných distribučních kanálů jako jsou OTA, případně také GDS, zabývají se problematikou revenue managementu, jeho aktuálním pojetím a dílčími nástroji, přinášejí ucelenější pohled na možnosti využití sociálních médií v hotelnictví, poodhalují nástroje a metody dnes přirozeně sílícího mobilního marketingu, vyzdvihují význam CRM systémů a aktivit reputation managementu, podtrhují důležitost vybraných moderních metod marketingového výzkumu a závěrem představují některé trendy, které mohou v oblasti hotelového marketingu způsobit a vyžadovat určité dílčí změny v uvažování zainteresovaných osob.

Je určena nejen samotným zaměstnancům a podnikatelům, kteří v ní mohou najít zdroje inovací marketingových procesů a systémů svých hotelových společností, může být použita také jako opora studia studentům oborově příbuzných vysokých a středních škol nebo také jako materiál dalšího profesního rozvoje pracovníků z praxe.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Hana Hana Wow! Hana Hana Wow!
Gašparec Miloš, Čermák Miloš
Cena: 231 Kč
Gastronomie Gastronomie
Fišera Miroslav
Cena: 374 Kč
Han Hung-su - otec československé koreanistiky Han Hung-su - otec československé koreanistiky
Löwensteinová Miriam, Olša Jaroslav jr.
Cena: 328 Kč
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu
Čisárik Peter, Hrabovská Zuzana
Cena: 356 Kč
Marketing Marketing
Stuart Elnora W., Marshall Greg W., Solomon2 Michael R.
Cena: 1063 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist