načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Vstup slovenských firem na ruský trh - Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Vstup slovenských firem na ruský trh
-7%
sleva

Kniha: Vstup slovenských firem na ruský trh
Autor: Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Jazyk: slovensky
Vaše cena s DPH:  250 Kč 233
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » VeRBuM - Bačuvčík
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 134
Rozměr: 148x210
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod
Jazyk: slovensky
Datum vydání: 22.08.2016
ISBN: 978-80-87500-78-1
EAN: 9788087500781
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori predpokladajú, že sankcie budú skôr či neskôr zrušené a výsledky výskumu pomôžu slovenským, ale aj českým firmám pri vstupe na trh Ruskej federácie. Závery sú po menšej korekcii použiteľné aj pre ďalšie krajiny predovšetkým bývalého východného bloku. Autori tu opisujú charakteristiky tejto krajiny ako atraktívne ekonomické lákadlá pre slovenské spoločnosti, ktoré využívajú alebo majú záujem využiť tržný a ekonomický potenciál a preniknúť na ruský trh. Dôraz je zároveň kladený na špecifiká a bariéry, s ktorými sa spoločnosti stretávajú.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vratislav Kozák; Gabriela Voleníková - další tituly autora:
 (e-book)
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
 (e-book)
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi Budování vztahů se zákazníky
 (e-book)
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
 (e-book)
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
 (e-book)
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
 (e-book)
Vstup slovenských firiem na ruský trh Vstup slovenských firiem na ruský trh
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

Ú V O D _______________________________________________________________ 7

SÚČASNÝ STAV RIEŠENEJ PRO BLEM ATIKY

A TEO R ETIC K É VÝC H O D ISK Á ______________________________________9

Motívy a ciele medzinárodného obchodu______________________________ 10

Prekážky a bariéry medzinárodného obchodu___________________________ 11

Riziká medzinárodného obchodu______________________________________ 14

Koncepcia medzinárodného marketingu_______________________________ 16

Medzinárodný marketingový výskum__________________________________19

Konkurenčné stratégie v medzinárodnom podnikaní_____________________ 22

Formy vstupu na zahraničné trhy______________________________________24

Koncepcia internacionalizačného potenciálu____________________________30

Zhodnotenie ekonomickej situácie Ruska____________________________31

Ekonomický vývoj ruského trhu____________________________________32

Obchodná bilancia ruského trhu_____________________________________34

Zahraničný obchod ruského trhu____________________________________34

Rusko slovenská obchodná a hospodárska spolupráca_________________ 37

Riziká investovania na ruskom trhu________________________________ 42

SWOT analýza exportnej pozície Slovenského tovaru do Ruska________ 44

Hlavné problémy ruskej ekonomiky_________________________________46

Perspektívne odvetvia ruského trhu__________________________________47

Perspektívne odvetvia krajín Spoločenstva nezávislých štátov__________ 49

Sociálno - kultúrne zvyklosti obchodného jednania

s ruskými partnermi_______________________________________________51

Zhrnutie teoretických východísk monografie___________________________54

C IE LE A VÝSKU M NÉ O T Á Z K Y _____________________________________57

Ciele monografie___________________________________________________ 57

Výskumné otázky monografie________________________________________58

M ETÓ D Y PO U ŽITÉ PRI SPR A C O VA N Í_____________________________60

Postupy použité pri spracovaní monografie_____________________________60

Metódy použité v monografii_________________________________________ 61

Analýza dostupných informačných domácich a zahraničných zdrojov______62

Konzultácie s vedeckými pracovníkmi________________________________ 62

Dotazníkový prieskum______________________________________________ 63

Výber databázy kvantitatívneho výskumu___________________________ 63

Priebeh dotazníkového šetrenia_____________________________________65

Pološtruktúrované rozhovory so zástupcami vybraných spoločností_______66


HLAVN É VÝSLEDKY ______________________________________________ 69

Výsledky kvantitatívneho výskumu___________________________________69

Analýza návratnosti_______________________________________________69

Identifikačné údaje_______________________________________________72

Štruktúra zamestnancov v manažérskom týme na ruskom trhu

Atribúty ovplyvňujúce úspešný vstup na ruský trh____________________ 77

Analýza kategoriálnych údajov kvantitatívneho výskumu_____________ 83

Výsledky kvalitatívneho výskumu____________________________________87

Motívy a ciele spoločností vstupujúcich na ruský trh__________________ 88

Kritéria štruktúry manažérskeho týmu pôsobiaceho na ruskom trhu_____89

Získavanie informácií a realizácia medzinárodného

marketingového výskumu_________________________________________91

Kritéria výberu formy vstupu, bariéry a prekážky pri vstupe

na ruský trh______________________________________________________93

Využívané marketingové postupy v medzinárodnom marketingu_______ 96

ZODPOVEDANIE VÝSKU M NÝCH O TÁ ZO K ________________________98

DOPORUČENIA PRE VSTUP NA RUSKÝ T R H _____________________102

ZÁ VER____________________________________________________________ 107

ABSTRAKT________________________________________________________109

ABSTRACT________________________________________________________111

L IT E R A T Ú R A____________________________________________________ 113

R E G IS T E R ________________________________________________________120

ZO ZN A M OBRÁZKOV, GRAFOV A T A B U LIE K ____________________121

ZO ZN A M SK R A TIEK A Z N A Č IE K _________________________________123




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist