načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Volební kampaně 2013 – Marcela Králiková

Volební kampaně 2013
-1%
sleva

Kniha: Volební kampaně 2013
Autor: Marcela Králiková

Přehled hlavních nástrojů politického marketingu a rozbor volebních kampaní devíti českých politických stran pro parlamentní volby roku 2013. ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  299 Kč 296
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Barrister a Principal
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 238
Rozměr: 23 cm + plakát (1 složený l.)
Úprava: 30 stran obrazové přílohy: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Volby, volební kampaně, referenda
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Brno, Barrister & Principal, 2014
EAN: 9788074850264
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Přehled hlavních nástrojů politického marketingu a rozbor volebních kampaní devíti českých politických stran pro parlamentní volby roku 2013.

Popis nakladatele

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů. První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních. - Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. - Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce. - Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere. - Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery. - Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran. - Rozpočty, osobnosti, volební strategie. (Pavel Šíma, Marcela Králiková a kolektiv)

Předmětná hesla
Volební kampaňČesko – 2011-2020
Politický marketingČesko – 2011-2020
Politické stranyČesko – 2011-2020
předčasné volby – Česko – 2013
Parlamentní volbyČesko – 2013
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

POLITICKÝ MARKETING DĚLÁ Z KANDIDÁTŮ VLÁDCE 7

NÁSTROJE A KANÁLY POLITICKÉHO MARKETINGU 14

VOLEBNÍ STRATEGIE 15

PŘEDČASNÉ VOLBY 22

VÝZKUMY A JEJICH ROLE V KAMPANCÍH 30

SEGMENTACE A CÍLENÍ 36

TÉMATA KAMPANÍ 42

ROLE LÍDRŮ V KAMPANÍCH 47

VOLEBNÍ TÝMY A AGENTURY 53

MÍRA CENTRALIZACE KAMPANÍ 62

DOBROVOLNÍCI V KAMPANÍCH 67

FINANCE V KAMPANÍCH 75

OFFLINE MÉDIA 83

SOCIÁLNÍ SÍTĚ 93

ONLINE MARKETING 105

KONTAKTNÍ KAMPANĚ 112

VOLEBNÍ SPOTY 120

PUBLIC RELATIONS 126

ENDORSEMENT 133

DEVĚT NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH KAMPANÍ 140 ČSSD 141 ANO 149

KSČM 158 TOP 0 9 167 ODS 177 ÚSVIT 184 KDU-ČSL 191 SZ 198 SPOZ 205

O AUTORECH 214

O INSTITUTU POLITICKÉHO MARKETINGU 219

PŘÍLOHY 220

ZDROJE 223




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.