

sleva
Kniha:
Vlivy ekonomické krize na změnu chování management
Autor:
Marek Merhaut

Nakladatelství: | » Wolters Kluwer |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2013 |
Počet stran: | 152 |
Rozměr: | 205 x 145 x 8 mm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | Vyd. 1. |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | Knihy - paperback |
Datum vydání: | 20. 11. 2013 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Wolters Kluwer Česká republika, 2013 |
ISBN: | 978-80-7478-365-4 |
EAN: | 9788074783654 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Studie, jež se opírá o empirická šetření, zkoumá vlivy ekonomické krize v oblasti hotelového prostředí na změnu chování managementu.
Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Monografie obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami.
Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.
Publikace se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení a dopadem ekonomické krize na něj. Autor řeší hlavně praktické hledisko tohoto problému, který analyzuje v 11 empirických výzkumech a šetřeních, které jsou v knize uvedeny a rozebrány. Kniha poslouží jak manažerům hotelových zařízení, tak studentům.