načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Vlivy ekonomické krize na změnu chování management – Marek Merhaut

Vlivy ekonomické krize na změnu chování management
-11%
sleva

Kniha: Vlivy ekonomické krize na změnu chování management
Autor: Marek Merhaut

Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  316 Kč 281
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 152
Rozměr: 205 x 145 x 8 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: Paperback
Datum vydání: 20. 11. 2013
Nakladatelské údaje: Praha, Wolters Kluwer Česká republika, 2013
ISBN: 978-80-7478-365-4
EAN: 9788074783654
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Monografie obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami.

Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.

Další popis

Publikace se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení a dopadem ekonomické krize na něj. Autor řeší hlavně praktické hledisko tohoto problému, který analyzuje v 11 empirických výzkumech a šetřeních, které jsou v knize uvedeny a rozebrány. Kniha poslouží jak manažerům hotelových zařízení, tak studentům.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist