načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Vize tržního úspěchu – Gustav Tomek; Věra Vávrová

Vize tržního úspěchu
-11%
sleva

Kniha: Vize tržního úspěchu
Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Odpovědi na deset otázek vztahujících se na principy moderního marketingu.
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  298 Kč 265
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 262
Rozměr: 245x168
Úprava: 2 ložené list. barevné obrazové přílohy: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: [Praha], Professional Publishing, 2012
EAN: 9788074310713
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Odpovědi na deset otázek vztahujících se na principy moderního marketingu.

Popis nakladatele

Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Gustav Tomek; Věra Vávrová - další tituly autora:
Gardens and Parks Gardens and Parks
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci Integrované řízení výroby
Marketing od myšlenky k realizaci Marketing od myšlenky k realizaci
 (e-book)
Řízení výroby a nákupu Řízení výroby a nákupu
 (e-book)
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci Integrované řízení výroby
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.