načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Velký slovník marketingových komunikací – Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Velký slovník marketingových komunikací
-15%
sleva

Kniha: Velký slovník marketingových komunikací
Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových komunikací. Publikaci ocení pracovníci z oblastí ... (celý popis)
297
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6% 100%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 272
Rozměr: 167×240
Úprava: portréty
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: Pevná šitá vazba
Novinka týdne: 2012-38
Datum vydání: 10.9.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4354-7
EAN: 9788024743547
Popis / resumé

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových komunikací. Publikaci ocení pracovníci z oblastí marketingu nebo marketingových komunikací. Vysvětlení pojmů a odborných výrazů z oblastí marketingových komunikací.

Popis nakladatele

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková Olga, Horňák Pavel, kolektiv a
Cena: 297 Kč
Teorie a praxe v marketingové komunikaci Teorie a praxe v marketingové komunikaci
Radim Bačuvčík
Cena: 185 Kč
Ke knize "Velký slovník marketingových komunikací" doporučujeme také:
Marketing - cesta k trhu Marketing
Kreativita v reklamě Kreativita v reklamě
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Public relations Public relations
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.