načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Velký slovník marketingových komunikací
-15%
sleva

Kniha: Velký slovník marketingových komunikací
Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2% 100%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 272
Rozměr: 167×240
Úprava: portréty
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Pevná šitá vazba
Novinka týdne: 2012-38
Datum vydání: 10.9.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4354-7
EAN: 9788024743547
Popis / resumé

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových komunikací. Publikaci ocení pracovníci z oblastí marketingu nebo marketingových komunikací. Vysvětlení pojmů a odborných výrazů z oblastí marketingových komunikací.

Popis nakladatele

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv - další tituly autora:
Kreativita v reklamě Kreativita v reklamě
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Rozprávkový Nezabudníček Rozprávkový Nezabudníček
Reklama Reklama
 
Ke knize "Velký slovník marketingových komunikací" doporučujeme také:
Marketing - cesta k trhu Marketing
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist