načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Velká kniha meditačních technik -- Jednoduchá mindfulness cvičení pro každodenní problémy – D. Ronald Siegel

Velká kniha meditačních technik -- Jednoduchá mindfulness cvičení pro každodenní problémy
-15%
sleva

Kniha: Velká kniha meditačních technik
Autor: D. Ronald Siegel
Podtitul: Jednoduchá mindfulness cvičení pro každodenní problémy

Autor se zabývá rozvíjením techniky všímavosti, tj. uvědomováním si a přijímáním přítomných prožitků. Rozvíjí např. meditaci na dech, meditaci v chůzi, meditaci na jídlo, meditaci milující laskavosti, ale také neformální meditaci nebo plán ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3% 60%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Alferia
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 320
Rozměr: 167×240
Vydání: První vydání
Spolupracovali: překlad Ivana Sýkorová
Skupina třídění: Vývojová psychologie. Individuální psychologie
Vazba: brožovaná vazba
Novinka týdne: 2016-05
Datum vydání: 22.1.2016
ISBN: 978-80-247-5569-4
EAN: 9788024755694
Popis / resumé

Autor se zabývá rozvíjením techniky všímavosti, tj. uvědomováním si a přijímáním přítomných prožitků. Rozvíjí např. meditaci na dech, meditaci v chůzi, meditaci na jídlo, meditaci milující laskavosti, ale také neformální meditaci nebo plán meditace pro úzkostná období. Touto technikou lze zklidnit mysl, tělo i mezilidské vztahy a vypořádat se se smutkem, depresemi, stresem, závislostmi a s některými zdravotními problémy vyvolanými stresem. Všímavost je termín, který je používaný v současných západních odborných psychologických kruzích, ale tato technika vychází zejména z buddhismu. V závěru jsou uvedeny kontakty na centra pořádající kurzy všímavosti, odkazy na nahrávky k těmto technikám apod. Příručka amerického psychologa přináší praktické návody na meditační techniky všímavosti (bdělé pozornosti), které zmírňují utrpení a pomáhají nám žít bohatší a smysluplnější život.

Popis nakladatele

Hledáte skutečně komplexní a zároveň poutavou a srozumitelnou učebnici všímavosti a meditačních technik? Pak jste ji našli! Objasní vám neobyčejný přínos meditací a všímavosti, provede vás jednotlivými technikami a ukáže vám, jak uplatnit všímavost ve vašem každodenním životě a při řešení problémů. (jednoduchá cvičení pro každodenní problémy)

Další popis

Hledáte skutečně komplexní, ale zároveň poutavou a srozumitelnou učebnici všímavosti a meditačních technik? Pak jste ji našli! Všímavost nabízí cestu k celkové životní pohodě a pomáhá lépe zvládat nevyhnutelné překážky, jež život staví do cesty. Je přístupná každému, prokazatelně přináší příznivé účinky a přitom nevyžaduje žádný speciální výcvik ani spoustu volného času. Osvojíte si techniky, které opravdu fungují a které můžete jednoduše praktikovat cestou do práce, na procházce se psem nebo při mytí nádobí. Získáte spoustu praktických rad, jak do běžného života začlenit meditace, jež vám nezaberou více než dvacet minut denně. Pomocí flexibilního a podrobného akčního plánu se krok za krokem naučíte, jak se v běžném životě lépe soustředit, jak zvládat nepříjemné emoce jako hněv a smutek, jak prohloubit své vztahy, jak se cítit odpočatější a zažívat méně stresu, jak omezit nezdravé návyky, jak zmírnit pocity úzkosti a deprese i jak se zbavit nespavosti, bolestí zapříčiněných stresem a dalších zdravotních problémů.


Hledáte skutečně komplexní, ale zároveň poutavou a srozumitelnou učebnici všímavosti a meditačních technik? Pak jste ji našli! Všímavost nabízí cestu k celkové životní pohodě a pomáhá lépe zvládat nevyhnutelné překážky, jež život staví do cesty. Je přístupná každému, prokazatelně přináší příznivé účinky a přitom nevyžaduje žádný speciální výcvik ani spoustu volného času.

Osvojíte si techniky, které opravdu fungují a které můžete jednoduše praktikovat cestou do práce, na procházce se psem nebo při mytí nádobí. Získáte spoustu praktických rad, jak do běžného života začlenit meditace, jež vám nezaberou více než dvacet minut denně. Pomocí flexibilního a podrobného akčního plánu se krok za krokem naučíte, jak se v běžném životě lépe soustředit, jak zvládat nepříjemné emoce jako hněv a smutek, jak prohloubit své vztahy, jak se cítit odpočatější a zažívat méně stresu, jak omezit nezdravé návyky, jak zmírnit pocity úzkosti a deprese i jak se zbavit nespavosti, bolestí zapříčiněných stresem a dalších zdravotních problémů.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Velká kniha meditačních technik -- Jednoduchá mindfulness cvičení pro každodenní problémy" doporučujeme také:
Naučený optimismus Naučený optimismus
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.