načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej – Jitka Vysekalová; Monika Hrubalová; Jana Girgašová

Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

Elektronická kniha: Veletrhy a výstavy
Autor: Jitka Vysekalová; Monika Hrubalová; Jana Girgašová
Podnázev: Efektivní prezentace pro úspěšný prodej

Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  168
+
-
5,6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2004
Počet stran: 159
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2004
ISBN: 80-247-0894-9
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (efektivní prezentace pro úspěšný prodej)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Jitka Vysekalová; Monika Hrubalová; Jana Girgašová - další tituly autora:
Marketing Marketing
Media Relations není manipulace Media Relations není manipulace
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.