načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení -- Příručka pro praxi – David Slouka

Fungujeme! Vážení zákazníci, e-shop je plně v provozu. Od 18. 5. 2020 jsou navíc všechny naše prodejny a výdejny otevřeny. Bližší informace naleznete zde
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení -- Příručka pro praxi
-15%
sleva

Kniha: Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení
Autor: David Slouka
Podtitul: Příručka pro praxi

Praktická příručka pro začínající soukromé lékaře k usnadnění začátků provozu jejich ambulancí (nezáleží na specializaci lékaře). ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  245 Kč 208
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 72.6%hodnoceni - 72.6%hodnoceni - 72.6%hodnoceni - 72.6%hodnoceni - 72.6% 80%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 144
Rozměr: 144×207
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Veřejné zdraví a hygiena
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 22.8.2017
ISBN: 978-80-271-0469-7
EAN: 9788027104697
Popis / resumé

Praktická příručka pro začínající soukromé lékaře k usnadnění začátků provozu jejich ambulancí (nezáleží na specializaci lékaře).

Popis nakladatele

Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví. (příručka pro praxi)

Další popis

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.


Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska.

Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
David Slouka - další tituly autora:
 (e-book)
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení -- Příručka pro praxi Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení
Otorinolaryngologie Otorinolaryngologie
Otorhinolaryngology Otorhinolaryngology
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist