načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Úspěšná realizace strategie a strategického plánu – Jiří Fotr; Emil Vacík; Miroslav Špaček; Ivan Souček

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-15%
sleva

Kniha: Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
Autor: Jiří Fotr; Emil Vacík; Miroslav Špaček; Ivan Souček

Kniha představuje skutečně srozumitelný a prakticky orientovaný návod pro úspěšnou implementaci strategie pro podnikatelské subjekty, organizace státní správy, samosprávy a neziskové organizace, a to včetně případových studií.
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  495 Kč 421
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6%hodnoceni - 86.6% 100%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 320
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: Pevná šitá vazba
Novinka týdne: 2017-45
Datum vydání: 31.10.2017
ISBN: 978-80-271-0434-5
EAN: 9788027104345
Popis

Kniha představuje skutečně srozumitelný a prakticky orientovaný návod pro úspěšnou implementaci strategie pro podnikatelské subjekty, organizace státní správy, samosprávy a neziskové organizace, a to včetně případových studií.

Další popis

Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie. Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.


Kniha zkušených autorů se věnuje klíčovému faktoru úspěšnosti každé organizace, kterým je kvalitní realizace strategie. Dobrá strategie sama o sobě nestačí. Stejně důležitá, ne-li důležitější, je její úspěšná realizace. Zkušenosti z hospodářské praxe i poznatky z odborné literatury však prokazují, že až v polovině případů končí realizace strategie neúspěchem s negativními dopady na výkonnost organizací. Publikace je rozčleněna do tří částí. V první části se autoři věnují základním poznatkům strategického řízení a tvorbě strategie. V druhé části práce se zaměřují na základní aspekty realizace strategie. Nejprve je stručně charakterizována náplň realizace strategie a význam její úspěšnosti. Dále jsou popsány jak překážky či bariéry úspěšné realizace strategie, tak faktory, jejichž zkvalitnění zvyšuje významně úspěšnost realizace. Značná pozornost se pak soustřeďuje na modely a nástroje podpory realizace strategie, zahrnující obecné rámcové modely, strategické mapy, metodiku Balanced Scorecard, řízení portfolia projektů a management změny. Vlastní těžiště knihy představuje třetí část zaměřená na integrovaný model realizace strategie, jehož základem jsou tři skupiny aktivit. První skupinu tvoří základní aktivity tohoto modelu: tvorba, resp. aktualizace strategie, tvorba podnikatelského plánu, zpracování implementačních plánů a vlastní realizace strategie. Druhá skupina zahrnuje aktivity spojené s vytvářením předpokladů pro úspěšnou realizaci strategie. Jde především o tvorbu komplexního systému řízení výkonnosti organizace. Třetí skupinu tvoří průběžné realizační aktivity, zahrnující komunikaci, koordinaci, monitorování externího okolí a monitorování a hodnocení průběhu realizace strategie. Cennou součástí jsou i přílohy obsahující případové studie realizace strategie, charakteristiku tvorby a uplatnění scénářů při strategickém plánování a uplatnění počítačové podpory při generování a testování možných způsobů zvyšování efektivnosti realizace strategie.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiří Fotr; Emil Vacík; Miroslav Špaček; Ivan Souček - další tituly autora:
Investiční rozhodování a řízení projektů -- Jak připravovat, financovat a hodnotit projekty, řídit jejich riziko a vytvářet portfolio projektů Investiční rozhodování a řízení projektů
 (e-book)
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe Tvorba strategie a strategické plánování
 (e-book)
Investiční rozhodování a řízení projektů -- Jak připravovat, financovat a hodnotit projekty, řídit jejich riziko a vytvářet portfolio projektů Investiční rozhodování a řízení projektů
 (e-book)
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení -- Jak se efektivně vyrovnat s budoucími hrozbami a příležitostmi Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
 (e-book)
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení -- Jak se efektivně vyrovnat s budoucími hrozbami a příležitostmi Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe - 2., aktualizované a doplněné vydání Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe
 (e-book)
Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe - 2., aktualizované a doplněné vydání Tvorba strategie a strategické plánování -- Teorie a praxe
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.