načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Umění zprostředkovaného učení -- Teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina. – Gabriela Málková Seidlová

Umění zprostředkovaného učení -- Teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina.
-16%
sleva

Kniha: Umění zprostředkovaného učení
Autor: Gabriela Málková Seidlová
Podtitul: Teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina.

Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  150 Kč 126
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Togga
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 121
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Téma: instrumentální obohacování, zprostředkované učení
Datum vydání: 29.05.2009
Nakladatelské údaje: Praha, Togga, 2008
ISBN: 9788087258026
EAN: 9788087258026
Popis

Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů. Je také vhodným materiálem pro profesionály nebo rodiče, kteří program instrumentální obohacování znají a při práci nebo hře se svými dětmi užívají. (teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina)

Předmětná hesla
Feuerstein, Reuven, 1921-
Poznávání
Rozvoj myšlení – metodologie
Pedagogická psychologie
Kniha je zařazena v kategoriích
Gabriela Málková Seidlová - další tituly autora:
Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.