načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Umění úspěšné komunikace -- Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi – Andreas Basu; Liane Faust

Umění úspěšné komunikace -- Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi

Elektronická kniha: Umění úspěšné komunikace
Autor: Andreas Basu; Liane Faust
Podnázev: Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi

Nenásilná komunikace je životní postoj, který nám umožní převzít zodpovědnost za naše vlastní přání, potřeby a pocity. Domněnka, že za naše pocity jsou zodpovědní druzí, je častou příčinou sporů a konfliktů. Cílem této příručky je vytvořit ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  144
+
-
4,8
bo za nákup

hodnoceni - 61.7%hodnoceni - 61.7%hodnoceni - 61.7%hodnoceni - 61.7%hodnoceni - 61.7% 63%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 104
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Gewaltfreie Kommunikation
Spolupracovali: překlad Natalie Vrajová
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-5032-3
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Nenásilná komunikace je životní postoj, který nám umožní převzít zodpovědnost za naše vlastní přání, potřeby a pocity. Domněnka, že za naše pocity jsou zodpovědní druzí, je častou příčinou sporů a konfliktů. Cílem této příručky je vytvořit si vztahovou inteligenci a smysl pro řešení konfliktů v pracovním i soukromém životě. Ve 4 kapitolách se čtenář dozví např. o technice "win-win", o filozofii nenásilné komunikace, o typech konfliktů, o pocitech při komunikaci, o tom, jak zachovat v rozhovoru rovnocenné postavení, jak se naučit empaticky naslouchat, a také zde nalezne návod pro vedení konfliktních rozhovorů. Příručka o umění tzv. nenásilné komunikace, která vede k překonání sporů zejména při komunikaci mezi nadřízenými a podřízenými.

Popis nakladatele

V knize UMĚNÍ ÚSPĚŠNÉ KOMUNIKACE – Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi se dozvíte:.

- jak pomocí tzv. nenásilné komunikace najít řešení přínosné pro všechny zúčastněné

- jak jasně formulovat své prosby, aniž bychom druhým vyhrožovali či s nimi manipulovali

- jak vyjádřit své pocity a potřeby, aniž bychom někoho obviňovali či kritizovali

- jak jít přímo k věci, vycházet z faktů a argumentovat vášnivě, ale spravedlivě

- jak čestně uplatňovat svůj vliv a být rovnocenným partnerem v diskusi

- jak si nebrat osobně výčitky a kritiku druhých

- jak umět zachovat klid a sebejistotu i v emočně vypjatých situacích

- jak nerezignovat na svá vlastní přání a potřeby a umět je dát najevo

- jak se naučit navazovat plnohodnotné vztahy a přijmou sebe samé takoví, jací jsme

Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany. Dozvíte se, jak mnoho vám tzv. nenásilná komunikace přinese a jak ji snadno zapojit do běžné řeči a každodenního pracovního i osobního života. Díky této knize si budete více vážit druhých lidí a sebe samých a budete úspěšnější a spokojenější. (jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.