načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Umělci v mateřské škole – Ivana Rochovská; Dagmar Krupová;

Umělci v mateřské škole
-15%
sleva

Kniha: Umělci v mateřské škole
Autor: Ivana Rochovská; Dagmar Krupová;

Kniha představuje souhrn aktivit, které pomáhají dítěti v celkovém rozvoji estetických schopností, utváření zájmů i emocionální stability. V procesu nabývání vizuální gramotnosti dítě prostřednictvím interpretace uměleckých děl rozšiřuje
Titul je skladem 1ks – odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 176
Rozměr: 230 x 160 x 8 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné), portréty
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: ze slovenštiny přeložila Michaela Škultéty
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 24. 11. 2016
ISBN: 978-80-262-1120-4
EAN: 9788026211204
Popis / resumé

Kniha představuje souhrn aktivit, které pomáhají dítěti v celkovém rozvoji estetických schopností, utváření zájmů i emocionální stability. V procesu nabývání vizuální gramotnosti dítě prostřednictvím interpretace uměleckých děl rozšiřuje svoje poznání, objevuje nové vztahy a souvislosti, rozvíjí svou fantazii, učí se rozpoznávat a chápat umění. Děti plní úkoly spojené s díly známých umělců a uskutečňují aktivity založené na tématu, které dílo nabízí. Výtvarná výchova v mateřské škole se nemusí omezovat pouze na produkty dětských estetických aktivit, ale může být zdrojem poznání, zážitků a dobrodružství. Kniha rozvíjí estetické vnímaní, tvořivé myšlení a vizuální gramotnost dětí předškolního věku, prostřednictvím interpretace výtvarného umění.

Popis nakladatele

Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění)

Další popis

Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit.

Doc. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči (pracoviště Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku). Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu a regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. V Portále vyšla jejich kniha Vědci v mateřské škole (2015).


Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. Doc. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči (pracoviště Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku). Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu a regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. V Portále vyšla jejich kniha Vědci v mateřské škole (2015).


Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit. Doc. PaedDr. Ivana Rochovská, Ph.D., pracuje v Institutu Juraje Páleše v Levoči (pracoviště Pedagogické fakulty Katolické univerzity v Ružomberku). Vyučuje předměty zaměřené na přírodovědné vzdělávání, environmentální výchovu a regionální výchovu. PaedDr. Dagmar Krupová působí jako zástupkyně Základní školy s mateřskou školou Pohorelá. Patří mezi učitelky, které získaly vysokoškolské vzdělání až po 30 letech praxe. V současnosti se věnuje zejména inovaci preprimárního vzdělávání a rozvíjení přírodovědné gramotnosti dětí v MŠ. V Portále vyšla jejich kniha Vědci v mateřské škole (2015).


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ivana Rochovská; Dagmar Krupová; - další tituly autora:
Vědci v mateřské škole Vědci v mateřské škole
Vědci v mateřské škole 2 - Aktivity pro malé badatele Vědci v mateřské škole 2
Prvouka 2 Pracovná učebnica pre 2. ročník základných škôl Prvouka 2 Pracovná učebnica pre 2. ročník základných škôl
Metodická príručka k učebnici prvouky pre 2. ročník ZŠ + CD Metodická príručka k učebnici prvouky pre 2. ročník ZŠ + CD
Prvouka 1 Pracovná učebnica pre 1. ročník ZŠ Prvouka 1 Pracovná učebnica pre 1. ročník ZŠ
Akcia ,,Zjavenie Jána"" Akcia ,,Zjavenie Jána""
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.