načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu -- (Prezentace školství a vzdělanosti) - Tomáš Kasper; Naděžda Pelcová; Slawomir Sztobryn

Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu -- (Prezentace školství a vzdělanosti)
-16%
sleva

Kniha: Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu -- (Prezentace školství a vzdělanosti)
Autor: ; ;

Sborník příspěvků z mezinárodní konference Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu (Prezentace školství a vzdělanosti), která proběhla na půdě ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  375 Kč 315
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 19.02.2014
Počet stran: 475
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace , portréty, faksim.
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: cze, slo, eng, ger, pol
Vazba: kniha, brožovaná vazba
ISBN: 9788024622866
EAN: 9788024622866
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Sborník abstraktů z konference konané na počest 120. výročí založení Národního pedagogického muzea a knihovny J. A. Komenského.

Popis nakladatele

Sborník příspěvků z mezinárodní konference Úloha osobností a institucí v rozvoji vzdělanosti v evropském kontextu (Prezentace školství a vzdělanosti), která proběhla na půdě Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v říjnu roku 2012 na počest 120. výročí založení Národního pedagogického muzea a knihovny J. A. Komenského, zahrnuje texty autorů takřka z celé střední Evropy - z České republiky, Polska, Slovenska a Rakouska. Konference se zúčastnili filozofové, historici, pedagogové, pracovníci muzeí, knihoven a dalších vzdělávacích institucí. Cílem setkání bylo promyslet filozofická a pedagogická východiska evropské podoby vzdělanosti zejména v souvislosti s národní kulturou, jazykem, tradicí a potřebou porozumět lépe vlastní současnosti.
V tomto kontextu vyvstala "Evropa" nikoli jako pojem geografický, nýbrž jako označení určitého duchovního společenství. Intence celku, jež je vlastní evropskému pojetí filozofie a vzdělanosti, je protikladem všem podobám partikularismu (tedy i národních kultur). V souvislosti s tím vyvstala řada otázek: Může pravé myšlení a pravá vzdělanost vyrůst bez hloubky tradice a zakotvení ve vlastní, národní kultuře, nebo se z ní rodí? Jaký je vztah jazyka a vzdělanosti, co lze a nelze v národním jazyce vyjádřit? Zda a jak ovlivňuje politika úroveň vzdělanosti? Z těchto hledisek (spolu s Komenským a jeho snahou o nápravu věcí lidských - filozofie, politiky, náboženství) promýšlíme podíl a přínos význačných osobností filozofického a pedagogického myšlení, které nesporně založily, formovaly a ovlivnily vzdělanost ve svých vlastních zemích a zároveň prolomily úzce regionální hranice vlastního národního myšlení směrem k celku (k Evropě). Pozornost, především ta dějinně pedagogická, směřuje k analýze institucí, jejichž činnost formuje a ovlivňuje tehdejší i budoucí pedagogický diskurz. ((prezentace školství a vzdělanosti))

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Tomáš Kasper; Naděžda Pelcová; Slawomir Sztobryn - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist