načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Učit (se) příběhem – Jan Hábl

Učit (se) příběhem
-13%
sleva

Kniha: Učit (se) příběhem
Autor: Jan Hábl

Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  189 Kč 164
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5%hodnoceni - 84.5% 100%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » HOST
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 120
Rozměr: 211,0x135,0x7,0 mm
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Hmotnost: 0,155kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201307
Nakladatelské údaje: Brno, Host, 2013
ISBN: 978-80-7294-901-4
EAN: 9788072949014
Popis / resumé

Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.

Popis nakladatele

Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích.

Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. (Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Hábl - další tituly autora:
 (e-book)
Učit (se) příběhem Učit (se) příběhem
Labyrint upgrade Labyrint upgrade
Aby člověk neupadal v nečlověka -- Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém Aby člověk neupadal v nečlověka
Aby člověk neupadal v nečlověka Aby člověk neupadal v nečlověka
Lidskost není docela ztracena Lidskost není docela ztracena
 
Ke knize "Učit (se) příběhem" doporučujeme také:
Moderní didaktika -- Lexikon výukových a hodnoticích metod Moderní didaktika
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.