načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Učíme (se) spolupráci spoluprací 2.rozšířené vydání - Hana Kasíková

Učíme (se) spolupráci spoluprací 2.rozšířené vydání
-7%
sleva

Kniha: Učíme (se) spolupráci spoluprací 2.rozšířené vydání
Autor: Hana Kasíková

Kniha je určena pro učitele, lektory a vychovatele, kteří ve spolupráci dětí, dospívajících a dospělých vidí podporu učení, poznávání a optimálního osobnostního a sociálního ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  259 Kč 241
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Aisis
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010
Počet stran: 142
Rozměr: 145x205
Úprava: ilustrace
Vydání: 2., rozš. vyd.
Jazyk: česky
Datum vydání: 10.03.2010
Nakladatelské údaje: Kladno, AISIS, 2009
ISBN: 978-80-9040-716-9
EAN: 9788090407169
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha je určena pro učitele, lektory a vychovatele, kteří ve spolupráci dětí, dospívajících a dospělých vidí podporu učení, poznávání a optimálního osobnostního a sociálního rozvoje. Kniha se věnuje strategiím, technikách a tomu, co má dělat učitel, aby vše fungovalo. Řekne vám co se očekává od žáků, jak je připravit a vést k optimálnímu učení prostřednictvím spolupráce se spolužáky.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Hana Kasíková - další tituly autora:
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
Kooperativní učení, kooperativní škola Kooperativní učení, kooperativní škola
 
Ke knize "Učíme (se) spolupráci spoluprací 2.rozšířené vydání" doporučujeme také:
Respektovat a být respektován Respektovat a být respektován
Didaktika osobnostní a sociální výchovy Didaktika osobnostní a sociální výchovy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1. kapitola

O knížce

Pro koho je tato knížka?

Čemu se knížka především věnuje?

Jak je knížka organizována?

Komu chci poděkovat?

2. kapitola

Učit se spolupráci:

spolupráce jako předmět našeho učení

Co je spolupráce?

Kde se učit spolupráci?

3. kapitola

Učit se spoluprací:

spolupráce jako výuková a učební strategie

Jak porozumět spolupráci jako výukové a učební strategii?

Proč bychom měli mít ve vyučovacím rejstříku i kooperativní

učební strategie?

Jaké je místo kooperativních strategií v tendencích rozvoje škol?.

Komu vyhovuje kooperativní učení?

Hodí se kooperace vždy pro optimální učení?

Jak vypadá kooperativní učení?

Musí být celá hodina vedena kooperativně?

Jak zařadit do výuky sociální dovednosti pro spolupráci?

Jak vypadá hodnocení v kooperativním učení?

Jakou roli má v kooperativním učení učitel? Co má učitel dělat?.


4. kapitola

Když nejde vše hladce.

aneb Jaké jsou nejčastější otázky

ke kooperativnímu učení?

A. Zavádění kooperativního učení do výuky

B. Utváření skupin

C. Učební činnost skupin

D. Intervence do činnosti skupiny

E. Problémy s kázní

F. Materiální vybavení třídy

G. Spolupráce učitelů a učitelů s rodiči

5. kapitola

Místo závěru - stručné rady k začátku




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist