načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Učíme se s tabletem – Lucie Rohlíková; Jiří Zounek; Ondřej Neumajer

Učíme se s tabletem
-11%
sleva

Kniha: Učíme se s tabletem
Autor: Lucie Rohlíková; Jiří Zounek; Ondřej Neumajer

Využití mobilních technologií ve vzdělávání.
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  350 Kč 312
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 188
Rozměr: 233,0x156,0x11,0 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Hmotnost: 0,305kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201506
ISBN: 978-80-7478-768-3
EAN: 9788074787683
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace věnuje patřičnou pozornost všem třem nejrozšířenějším platformám pro mobilní operační systémy (Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows) a předkládá bohatou nabídku konkrétních výukových aktivit pro využití tabletů ve výuce. Zároveň shrnuje vybrané zkušenosti a doporučení z pilotních škol, které tablety v minulých letech začaly využívat.

Popis nakladatele

Unikátní kniha tří odborníků, kteří se dlouhodobě zabývají využitím technologií ve vzdělávání, nabízí originální spojení technických, organizačních a pedagogických aspektů vhodného začlenění těchto zařízení do života škol a vzdělávacích institucí.
Publikace věnuje patřičnou pozornost všem třem nejrozšířenějším platformám pro mobilní operační systémy (Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows) a předkládá bohatou nabídku konkrétních výukových aktivit pro využití tabletů ve výuce. Zároveň shrnuje vybrané zkušenosti a doporučení z pilotních škol, které tablety v minulých letech začaly využívat.

(využití mobilních technologií ve vzdělávání)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Lucie Rohlíková; Jiří Zounek; Ondřej Neumajer - další tituly autora:
ICT v životě základních škol ICT v životě základních škol
Vyučovací metody na vysoké škole -- Praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia Vyučovací metody na vysoké škole
E-learning učení (se) s online technologiemi E-learning učení (se) s online technologiemi
 (e-book)
Učíme se s tabletem -- Využití mobilních technologií ve vzdělávání Učíme se s tabletem
 (e-book)
Vyučovací metody na vysoké škole -- Praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia Vyučovací metody na vysoké škole
Socialistická základní škola pohledem pamětníků -- Sonda do života učitelů v Jihomoravském kraji Socialistická základní škola pohledem pamětníků
Normální život v nenormální době Normální život v nenormální době
 (e-book)
Normální život v nenormální době. Základní školy a jejich učitelé (nejen) v období normalizace Normální život v nenormální době. Základní školy a jejich učitelé (nejen) v období normalizace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

P o d ě k o v á n í ................................................................................................................ 9

O a u to r e c h ................................................................................................................. 10

A u t o ř i j e d n o t liv ý c h k a p i t o l................................................................................. 11

S e z n a m z k r a t e k....................................................................................................... 12

Ú v o d ............................................................................................................................ 13

1. M o b i l n í t e c h n o lo g ie v e v z d ě l á v á n í........................................................... 15

1.1 D i g i t á ln í t e c h n o lo g ie ja k o je d e n z p i l í ř ů

s o u č a s n é h o v z d ě l á v á n í........................................................................ 15

1.2 D i g i t á ln í t e c h n o lo g ie ja k o s o u č á s t p r o f e s io n a l it y u č it e le

i je h o „ d í l n y " .......................................................................................... 19

1.3 M o b i l n í t e c h n o lo g ie v e v ý u c e .......................................................... 21

1.4 M o b il n í t e c h n o lo g ie v e v z d ě lá v á n í o p t i k o u p e d a g o g ic k é h o

v ý z k u m u ................................................................................................... 25

1.4.1 S a m o tn é t a b le t y v ý u k u n e z le p š í ........................................ 26

1.4.2 T a b le ty a š k o l y........................................................................... 26

1.4.3 T a b le ty v p r á c i (a v z d ě lá v á n í ) u č i t e l ů ............................... 27

1.4.4 Ž á c i a t a b le t y v e š k o l á c h ....................................................... 28

2 . T a b le ty z p o h le d u š k o ly a n e b n a c o p a m a t o v a t p ř i j e j ic h

z a v á d ě n í ............................................................................................................ 30

2.1 A k t u á ln í i m p u l z y p r o z a v á d ě n í ta b le tů d o š k o l........................ 30

2 .2 M o d e r n í m o b iln í d o t y k o v á z a ř í z e n í.............................................. 32

2.3 T a b le t v s . n o te b o o k ............................................................................. 37

2 .4 S e n z o r y , č i d l a ........................................................................................ 39

2 .5 S p e c ia liz o v a n é t a b l e t y......................................................................... 44

2.5.1 V o d ě o d o ln é a n á r a z u v z d o r n é t a b l e t y............................... 44

2 .5.2 T a b le ty p r o d ě t i......................................................................... 45

2 .5.3 T a b le ty p r o p ř í r o d n í v ě d y ..................................................... 45

2.5.4 D a lš í s p e c ia liz o v a n é t a b le t y ................................................. 46

2.6 V o lb a o p e r a č n í h o s y s t é m u................................................................. 47

2.6.1 O p e r a č n í s y s té m iO S .............................................................. 48

2.6.2 O p e r a č n í s y s té m A n d r o i d ..................................................... 50

2.6.3 O p e r a č n í s y s té m W in d o w s 8 . 1 ............................................ 53

2 .7 C l o u d c o m p u t i n g.................................................................................. 56

2.7.1 K o m p le x n í b a l í k y c lo u d o v ý c h s l u ž e b.............................. 60

5


U č ím e se s t a b le t e m

2.8 D a lš í m o ž n o s t i d o t y k o v ý c h z a ř íz e n í ............................................. 63

2.8.1 S o ftw a r o v á v s . h a r d w a r o v á k l á v e s n i c e............................. 63

2 .8.2 T is k z t a b l e t u .............................................................................. 67

2 .8.3 A n t i v i r o v ý p r o g r a m ................................................................. 69

2 .8.4 S l u c h á t k a..................................................................................... 71

2 .8.5 O b a l n a ta b le t ............................................................................ 72

2.9 S k la d o v á n í, d o b íje n í, s y n c h r o n iz a c e ............................................. 75

2.10 B e z d r á to v ý p ř e n o s o b r a z u a z v u k u ............................................... 78

2.11 Ř íz e n í ž á k o v s k ý c h z a ř í z e n í............................................................... 81

2.12 Š k o ln í b e z d r á to v á s í ť............................................................................. 83

2.13 D o p o r u č e n í p r o v ý b ě r ta b le tů d o š k o l y ......................................... 88

3 . Z k u š e n o s t i a d o p o r u č e n í ze z a v á d ě n í t a b l e t ů d o č e s k ý c h š k o l .... 91

3.1 P o te n c iá l a r iz i k a z a č le ň o v á n í ta b le tů d o v ý u k y ....................... 91

3.2 S c é n á ře v y u ž i t í ta b le tů v e š k o lá c h .................................................. 93

3.2.1 S cé n á ř: ta b le to v á t ř í d a ............................................................ 93

3 .2.2 S cé n á ř: m o b il n í ta b le to v á u č e b n a........................................ 94

3 .2.3 S cé n á ř: t a b le t y p r o u č i t e l e ..................................................... 95

3 .2.4 S c é n á ř: p ř in e s s i v la s t n í z a ř íz e n í ( B Y O D )........................ 96

3 .2.5 D o d a t e k k e s c é n á ř ů m ............................................................ 99

3 .3 S W O T a n a lý z a v y u ž í v á n í ta b le tů v e š k o le ................................ 100

3 .4 P ř í k la d y d o b r é p r a x e a d o p o r u č e n í ............................................. 103

3.4.1 V iz e v e d e n í š k o ly a je jí k o m u n ik a c e ............................... 103

3 .4.2 Š k o ln í I T a s is t e n t..................................................................... 105

3 .4.3 P r a v id e ln á s e tk á v á n í u č i t e l ů ............................................... 106

3 .4.4 S u p e r v iz e a w o r k s h o p y m e t o d ic k é p o d p o r y ............... 107

3 .4.5 P r ů b ě ž n é v z d ě l á v á n í............................................................ 108

3.5 M y š le n k o v é je d n o h u b k y a n e b d ů l e ž i t é p o z n á m k y................ 111

4 . N á m ě t y č in n o s t í s t a b le t e m ...................................................................... 118

4.1 A k t i v i t y s ta b le te m p o d le ča su ...................................................... 123

4.1.1 K r á t k é a k t i v i t y s t a b l e t e m ................................................... 123

4 .1.2 Č á s t v y u č o v a c í h o d in y s t a b l e t e m .................................... 125

4 .1.3 V y u č o v a c í h o d in a s ta b le te m ............................................. 126

4 .1.4 N ě k o l ik v y u č o v a c íc h h o d in s t a b l e t e m .......................... 128

4 .1.5 D l o u h o d o b ý p r o je k t s ta b le te m ......................................... 130

4 .2 A k t i v i t y s ta b le te m p o d le p o č tu o s o b na ta b le t ....................... 132

4.2.1 T a b le t p r o j e d n o t l i v c e............................................................ 132

4 .2.2 T a b le t p r o d v o ji c i ................................................................... 134

4 .2.3 T a b le t p r o s k u p i n u ................................................................. 135

4 .2.4 J e d e n a ž t ř i t a b le t y p r o c e lo u t ř í d u ................................. 137

4 .2.5 T a b le t je n p r o u č it e le ............................................................ 138

6


O b s a h

4.3 A k t i v i t y s t a b le te m p o d le c ílo v é s k u p i n y ................................... 141

4.3.1 T a b le t v r u k o u p ř e d š k o lá k ů ............................................... 141

4.3.2 T a b le t v r u k o u ž á k ů z á k la d n í š k o l y ................................. 144

4.3.3 T a b le t v r u k o u s t u d e n t ů s t ř e d n í a v y s o k é š k o ly ......... 146

4 .3.4 T a b le t v r u k o u ú č a s tn ík ů k u r z ů d a lš íh o v z d ě lá v á n í . . 149

4 .3.5 T a b le t v r u k o u s e n i o r ů.......................................................... 151

4 .3.6 T a b le t v r u k o u o s o b se s p e c iá ln ím i v z d ě lá v a c ím i

p o t ř e b a m i................................................................................... 155

4 .4 A k t i v i t y s ta b le te m p o d le v y u ž í v a n ý c h te c h n o lo g ií ............... 159

4.4.1 T a b le t ja k o o k n o d o i n t e r n e t u ............................................. 159

4 .4.2 T a b le t ja k o b r á n a к a p l i k a c í m ............................................. 161

4 .4.3 T a b le t ja k o m u lt is e n z o r ic k é z a ř í z e n í............................... 163

4.5 A k t i v i t y s ta b le te m p o d le f u n k c e t a b l e t u.................................... 165

4.5.1 T a b le t ja k o n o s ič o b s a h u ...................................................... 165

4 .5.2 T a b le t ja k o e x t e n z e................................................................. 167

4 .5.3 T a b le t ja k o p r a c o v n í n á s tr o j ............................................... 168

4.5.4 T a b le t ja k o k o m u n ik a č n í p r o s t ř e d e k............................... 169

4 .5.5 T a b le t ja k o te s to v a c í s t r o j...................................................... 171

4 .5.6 T a b le t ja k o k u lis a a d o p l n ě k ............................................... 172

Z á v ě r b e z z á v ě r u................................................................................................... 174

S h r n u tí ..................................................................................................................... 175

S u m m a r y ................................................................................................................ 176

S e z n a m o b r á z k ů ................................................................................................... 177

P ř í l o h a....................................................................................................................... 179

L it e r a t u r a a z d r o j e ................................................................................................. 181

V ě c n ý r e j s t ř í k.......................................................................................................... 185

7




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist