načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Učíme děti učit se - Elisabeth Berger; Hildegard Fuchs

Učíme děti učit se

Kniha: Učíme děti učit se
Autor: ;

Základní poznatky ze školní komunikace, učení a prezentování
Titul je skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  180
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  229 Kč
21%
naše sleva
6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FRAUS
Počet stran: 112
Rozměr: 228,0x163,0x8,0 mm
Úprava: barev. ilustrace
Vydání: 1. vyd. v českém jazyce
Název originálu: Kommunizieren, Lernen lehren, präsentieren
Spolupracovali: překlad Lucie Šnajdrová
Hmotnost: 0,184kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7238-854-7
EAN: 9788072388547
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace může pomoci zkušeným i začínajícím učitelům. Předkládané „know how" podstatné části vyučovacího procesu lze rychle a účinně aplikovat v každodenní praxi. Uvedené poznatky lze využít především v realizaci průřezového tématu Osobnostně sociální výchova. Učitelé v knize najdou praktické postupy a techniky , jak organizovat aktivní komunikaci žáků, jak rozvíjet jejich tvořivý potenciál, jak je naučit pracovat s informacemi a využívat různá média. Ke zkvalitnění pedagogického procesu přispějí i podněty k prohloubení profesní sebereflexe (analýza výsledků pozorování a jejich interpretace).Ve školním prostředí i v jednání s rodičovskou veřejností najdou uplatnění zásady efektivního jednání. Čtenář na knize ocení věcnost, srozumitelnost a přehlednost.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zákazníci kupující knihu "Učíme děti učit se" mají také často zájem o tyto tituly:
Jak se učí učitelé? -- Tipy a triky pro každodenní život učitelů Jak se učí učitelé?
Vogel, Walter
Cena: 229 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1. Komunikační struktury
1.1 Zasedací pořádek
1.2 Skupiny
Náhodně vytvořené skupiny
Pracovní koutky (4-6)
Skupiny s výměnou členů (puzzle, jig saw,skládankové učení)
Kruh
Bowl
„U"
1.3 Náhodné rozdělení do skupin
Dvojice.
Skupiny se stejným počtem členů
Skupiny s různým počtem členů
2. Kreativní postupy
2.1 Dvě mozkové hemisféry
2.2 Řízení kreativních skupin
Fáze plánování
Fáze realizace
Fáze vyhodnocení
2.3 Brainstorming
2.4 Brainwriting - metoda 6-3-5
2.5 Němý dialog
2.6 Technika stojky
2.7 Preventivní myšlení
2.8 Interview
2.9 Technika klastru (clustering)
2.10 Myšlenkové mapy
Základní pravidla tvorby myšlenkové mapy
Příklad plánování pomocí myšlenkové mapy
Možnosti využití myšlenkových map
3. Naučit učit se
3.1 Já
Pracovní místo





Denní rytmy
Automotivace
Test ke zjištění učebního typu
3.2 Plánování učení
Formulace cílů
Analýza učební látky
Termíny a vedení kalendáře
Podrobné plánování úkolů
Domácí úkoly a učení doma
Jak si naplánovat přípravu na větší zkoušku ..
3.3 Spolupráce a zápisky
3.4 Osvojování si nové slovní zásoby ve vyučování
Kartotéka
Seznamy slovíček
Metoda označování
Oslí můstky a říkanky pro zapamatování
Aktivace učebních kanálů
Metoda Loci
3.5 Rešerše
Klasická rešerše
Rešerše prostřednictvím internetu
Rešerše u osob
Jiné formy rešerší
Přehled pomůcek
3.6 Práce s texty
Metoda SQ3R
Podtrhávání a výpisky (excerpce)
3.7 Referáty
Jak vypracovat referát
Přednes referátu
Hodnocení referátu
4. Média a prezentace
4.1 Význam médií
4.2 Myšlení vyžaduje čas
4.3 Kulturní techniky ve výuce
4.4 Moderní média - možnosti a zásady využití .
4.5 Blesková analýza médií
4.6 Vizualizace
4.7 Běžná média





Používání fólií
Důležité zásady prezentací v programu PowerPoint —
Práce se zpětným projektorem
Prezentace fólií
Prezentace s využitím počítače
Klasická tabule
Pozorování & kvalitativní rozvoj výuky
5.1 Proč pozorovat
5.2 Jak pozorovat aneb Techniky systematického pozorování
Sběr dat
Analýza dat
Interpretace dat vycházející z teorií
5.3 Jak využít výsledků pozorování
Komunikace směrem dovnitř a ven
6.1 Nonverbální signály
6.2 Řeč akceptace
6.3 Sdělení ve formě „já" a „ty"
6.4 Zpětná vazba (feedback)
6.5 Obrana před zavádějícími argumenty
6.6 Rozhovory zaměřené na zpětnou vazbu
6.7 Rozhovory zaměřené na kritiku
6.8 Rozhovory zaměřené na poradenství
6.9 Telefonické rozhovory
Důležitá pravidla telefonování
Jak přijímat telefonické hovory
Hláskovací abeceda
6.10 Práce s veřejností - rodičovské schůzky
Jsem ve škole nový
Nová škola






       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist