načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Učíme děti učit se - Elisabeth Berger; Hildegard Fuchs

Učíme děti učit se
-11%
sleva

Kniha: Učíme děti učit se
Autor: ;

Základní poznatky ze školní komunikace, učení a prezentování
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  229 Kč 204
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FRAUS
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 112
Rozměr: 228,0x163,0x8,0 mm
Úprava: barev. ilustrace
Vydání: 1. vyd. v českém jazyce
Název originálu: Kommunizieren, Lernen lehren, präsentieren
Spolupracovali: překlad Lucie Šnajdrová
Hmotnost: 0,184kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7238-854-7
EAN: 9788072388547
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace může pomoci zkušeným i začínajícím učitelům. Předkládané „know how" podstatné části vyučovacího procesu lze rychle a účinně aplikovat v každodenní praxi. Uvedené poznatky lze využít především v realizaci průřezového tématu Osobnostně sociální výchova. Učitelé v knize najdou praktické postupy a techniky , jak organizovat aktivní komunikaci žáků, jak rozvíjet jejich tvořivý potenciál, jak je naučit pracovat s informacemi a využívat různá média. Ke zkvalitnění pedagogického procesu přispějí i podněty k prohloubení profesní sebereflexe (analýza výsledků pozorování a jejich interpretace).Ve školním prostředí i v jednání s rodičovskou veřejností najdou uplatnění zásady efektivního jednání. Čtenář na knize ocení věcnost, srozumitelnost a přehlednost.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zákazníci kupující knihu "Učíme děti učit se" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1. Komunikační struktury

1.1 Zasedací pořádek

1.2 Skupiny

Náhodně vytvořené skupiny

Pracovní koutky (4-6)

Skupiny s výměnou členů (puzzle, jig saw,skládankové učení)

Kruh

Bowl

„U"

1.3 Náhodné rozdělení do skupin

Dvojice.

Skupiny se stejným počtem členů

Skupiny s různým počtem členů

2. Kreativní postupy

2.1 Dvě mozkové hemisféry

2.2 Řízení kreativních skupin

Fáze plánování

Fáze realizace

Fáze vyhodnocení

2.3 Brainstorming

2.4 Brainwriting - metoda 6-3-5

2.5 Němý dialog

2.6 Technika stojky

2.7 Preventivní myšlení

2.8 Interview

2.9 Technika klastru (clustering)

2.10 Myšlenkové mapy

Základní pravidla tvorby myšlenkové mapy

Příklad plánování pomocí myšlenkové mapy

Možnosti využití myšlenkových map

3. Naučit učit se

3.1 Já

Pracovní místo


Denní rytmy

Automotivace

Test ke zjištění učebního typu

3.2 Plánování učení

Formulace cílů

Analýza učební látky

Termíny a vedení kalendáře

Podrobné plánování úkolů

Domácí úkoly a učení doma

Jak si naplánovat přípravu na větší zkoušku ..

3.3 Spolupráce a zápisky

3.4 Osvojování si nové slovní zásoby ve vyučování

Kartotéka

Seznamy slovíček

Metoda označování

Oslí můstky a říkanky pro zapamatování

Aktivace učebních kanálů

Metoda Loci

3.5 Rešerše

Klasická rešerše

Rešerše prostřednictvím internetu

Rešerše u osob

Jiné formy rešerší

Přehled pomůcek

3.6 Práce s texty

Metoda SQ3R

Podtrhávání a výpisky (excerpce)

3.7 Referáty

Jak vypracovat referát

Přednes referátu

Hodnocení referátu

4. Média a prezentace

4.1 Význam médií

4.2 Myšlení vyžaduje čas

4.3 Kulturní techniky ve výuce

4.4 Moderní média - možnosti a zásady využití .

4.5 Blesková analýza médií

4.6 Vizualizace

4.7 Běžná média


Používání fólií

Důležité zásady prezentací v programu PowerPoint —

Práce se zpětným projektorem

Prezentace fólií

Prezentace s využitím počítače

Klasická tabule

Pozorování & kvalitativní rozvoj výuky

5.1 Proč pozorovat

5.2 Jak pozorovat aneb Techniky systematického pozorování

Sběr dat

Analýza dat

Interpretace dat vycházející z teorií

5.3 Jak využít výsledků pozorování

Komunikace směrem dovnitř a ven

6.1 Nonverbální signály

6.2 Řeč akceptace

6.3 Sdělení ve formě „já" a „ty"

6.4 Zpětná vazba (feedback)

6.5 Obrana před zavádějícími argumenty

6.6 Rozhovory zaměřené na zpětnou vazbu

6.7 Rozhovory zaměřené na kritiku

6.8 Rozhovory zaměřené na poradenství

6.9 Telefonické rozhovory

Důležitá pravidla telefonování

Jak přijímat telefonické hovory

Hláskovací abeceda

6.10 Práce s veřejností - rodičovské schůzky

Jsem ve škole nový

Nová škola




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist