načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Tvorba jako způsob poznávání - Vladimír Chrz; Jan Slavík; Stanislav Štech

Tvorba jako způsob poznávání
-4%
sleva

Elektronická kniha: Tvorba jako způsob poznávání
Autor: Vladimír Chrz; Jan Slavík; Stanislav Štech

Text vychází z pojetí tvorby jakožto artikulace či formulace díla, které má obsah. Zvláštní zřetel k obsahu tvorby a k možnostem jeho efektivní a působivé formulace v určitém ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  230 Kč 221
+
-
7,4
bo za nákup

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma tištěná forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2014
Počet stran: 538
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace, faksim.
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Vyšší duševní procesy
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
PDF velikost (MB): 7.48
Nakladatelské údaje: V Praze, Karolinum, 2013
ISBN: 978-80-246-2335-1
Popis / resumé

Text vychází z pojetí tvorby jakožto artikulace či formulace díla, které má obsah. Zvláštní zřetel k obsahu tvorby a k možnostem jeho efektivní a působivé formulace v určitém výkladovém kontextu přináší podstatnou změnu hlediska.

Popis nakladatele

Tvorba anebo tvořivost, založená na myšlence osvobození a rozvíjení lidské přirozenosti, patřila k velkým tématům modernistické psychologie i pedagogiky a zájem o ni setrvává i v dnešním školském diskurzu. V něm se vyzdvihuje především originalita a flexibilita jednotlivce jako důležitý předpoklad úspěchu v současné společnosti. Přitom se zpravidla – ať již vědomě nebo bezděčně – ideově navazuje na tradiční chápání tvorby jako výlučně individuálního činu. Tato kniha nabízí odlišnou koncepci. Vychází z pojetí tvorby jakožto artikulace či formulace díla, které má obsah. Zvláštní zřetel k obsahu tvorby a k možnostem jeho efektivní a působivé formulace v určitém výkladovém kontextu přináší podstatnou změnu hlediska. Vede totiž k přehodnocení původního individualistického pojetí z intersubjektivní perspektivy: zdůrazňuje situovanost tvorby do určitého kulturního rámce se všemi vazbami na jeho symbolizace, skripty, významy a pravidla, vůči kterým se tvůrčí čin vymezuje, ale také na ně musí rozmanitým způsobem navazovat. Kapitoly této knihy postupně rozvíjejí výklad teorie a praxe obecného procesu kulturní transformace obsahu v rozpětí mezi pojmovým poznáváním (noéta) a poznáváním obrazným (aisthéta). Tento proces má svůj enkulturační, socializační a personalizační rozměr, v jejichž vzájemném průniku se uplatňuje výchova a rozvíjejí se všechny projevy lidské kultury.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Vladimír Chrz; Jan Slavík; Stanislav Štech - další tituly autora:
Úvod do školní psychologie Úvod do školní psychologie
Tvorba jako způsob poznávání Tvorba jako způsob poznávání
 (e-book)
Umění ve vědě a věda v umění -- Metodologická imaginace Umění ve vědě a věda v umění
Vzdělání a dnešek Vzdělání a dnešek
Transdisciplinární didaktika Transdisciplinární didaktika
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání -- Pedagogický výzkum v teorii a praxi Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
Pedagogická psychologie pro učitele -- Psychologie ve výchově a vzdělávání Pedagogická psychologie pro učitele
 (e-book)
Pedagogická psychologie pro učitele -- Psychologie ve výchově a vzdělávání Pedagogická psychologie pro učitele
 (e-book)
Vzdělání a dnešek Vzdělání a dnešek
Dívej se, tvoř a povídej! Dívej se, tvoř a povídej!
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist