načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Tvorba jako způsob poznávání - Vladimír Chrz; Jan Slavik; Stanislav Štech

Tvorba jako způsob poznávání
-6%
sleva

Kniha: Tvorba jako způsob poznávání
Autor: Vladimír Chrz; Jan Slavik; Stanislav Štech

Text vychází z pojetí tvorby jakožto artikulace či formulace díla, které má obsah. Zvláštní zřetel k obsahu tvorby a k možnostem jeho efektivní a působivé formulace v určitém ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  375 Kč 353
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 540
Rozměr: 230x160
Úprava: ilustrace, faksim.
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: V Praze, Karolinum, 2013
EAN: 9788024623351
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Text vychází z pojetí tvorby jakožto artikulace či formulace díla, které má obsah. Zvláštní zřetel k obsahu tvorby a k možnostem jeho efektivní a působivé formulace v určitém výkladovém kontextu přináší podstatnou změnu hlediska.

Popis nakladatele

Tvorba anebo tvořivost, založená na myšlence osvobození a rozvíjení lidské přirozenosti, patřila k velkým tématům modernistické psychologie i pedagogiky a zájem o ni setrvává i v dnešním školském diskurzu. V něm se vyzdvihuje především originalita a flexibilita jednotlivce jako důležitý předpoklad úspěchu v současné společnosti. Přitom se zpravidla – ať již vědomě nebo bezděčně – ideově navazuje na tradiční chápání tvorby jako výlučně individuálního činu. Tato kniha nabízí odlišnou koncepci. Vychází z pojetí tvorby jakožto artikulace či formulace díla, které má obsah. Zvláštní zřetel k obsahu tvorby a k možnostem jeho efektivní a působivé formulace v určitém výkladovém kontextu přináší podstatnou změnu hlediska. Vede totiž k přehodnocení původního individualistického pojetí z intersubjektivní perspektivy: zdůrazňuje situovanost tvorby do určitého kulturního rámce se všemi vazbami na jeho symbolizace, skripty, významy a pravidla, vůči kterým se tvůrčí čin vymezuje, ale také na ně musí rozmanitým způsobem navazovat. Kapitoly této knihy postupně rozvíjejí výklad teorie a praxe obecného procesu kulturní transformace obsahu v rozpětí mezi pojmovým poznáváním (noéta) a poznáváním obrazným (aisthéta). Tento proces má svůj enkulturační, socializační a personalizační rozměr, v jejichž vzájemném průniku se uplatňuje výchova a rozvíjejí se všechny projevy lidské kultury.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vladimír Chrz; Jan Slavik; Stanislav Štech - další tituly autora:
Úvod do školní psychologie Úvod do školní psychologie
 (e-book)
Umění ve vědě a věda v umění -- Metodologická imaginace Umění ve vědě a věda v umění
Vzdělání a dnešek Vzdělání a dnešek
Transdisciplinární didaktika Transdisciplinární didaktika
Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání -- Pedagogický výzkum v teorii a praxi Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání
Pedagogická psychologie pro učitele -- Psychologie ve výchově a vzdělávání Pedagogická psychologie pro učitele
 (e-book)
Pedagogická psychologie pro učitele -- Psychologie ve výchově a vzdělávání Pedagogická psychologie pro učitele
 (e-book)
Tvorba jako způsob poznávání Tvorba jako způsob poznávání
 (e-book)
Vzdělání a dnešek Vzdělání a dnešek
Dívej se, tvoř a povídej! Dívej se, tvoř a povídej!
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist