načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Tvorba individuálních vzdělávacích plánů -- Pro žáky s poruchami autistického spektra – Věra Čadilová; Zuzana Žampachová

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů -- Pro žáky s poruchami autistického spektra
-11%
sleva

Kniha: Tvorba individuálních vzdělávacích plánů
Autor: Věra Čadilová; Zuzana Žampachová
Podtitul: Pro žáky s poruchami autistického spektra

Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  270 Kč 240
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Pasparta
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2021
Počet stran: 111
Rozměr: 21 cm
Vydání: 2. aktualizované a doplněné vydání
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 22.02.2021
ISBN: 9788088290681
EAN: 9788088290681
Popis

Ve 2. aktualizovaném a doplněném vydání publikace Tvorba individuálních vzdělávacích plánů (IVP) pro žáky s poruchou autistického spektra jsou zohledněny změny v legislativě, respektive v novele vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Publikace je rovněž doplněna o podněty ke vzdělávání žáků s PAS v podmínkách distanční výuky.

Poruchy autistického spektra (PAS) patří k nejzávažnějším poruchám dětského vývoje. Dopady diagnózy, ovlivňující všechny oblasti života dítěte i jeho rodiny, některé žáky s PAS natolik hendikepují, že bez velmi individualizovaného přístupu by nebylo jejich vzdělávání vůbec možné. I když dle nové legislativy není nutné u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve všech případech zpracovávat IVP, přesto toto podpůrné opatření zůstává nedílnou součástí vzdělávání těchto dětí. Většina žáků s PAS potřebuje upravit vzdělávací proces po stránce organizační, sociální, komunikační i výukové co nejvíce konkrétně, přičemž Doporučení ŠPZ, vypracované poradenskými pracovníky, je obecnější, a teprve každodenní práce s žákem a jeho poznání umožní jednotlivá doporučení konkretizovat a v případě potřeby pružně upravovat.

Kvalitní a funkční IVP je nutný pro žáky s PAS ve všech typech a stupních škol a zařízení, počínaje již předškolní intervencí. Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS dle platných vzorů. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ).

Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí. (pro žáky s poruchou autistického spektra)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Věra Čadilová; Zuzana Žampachová - další tituly autora:
Edukačně - hodnotící profil dítěte s poruchou autistického spektra (do 7 let) Edukačně
Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem -- (pro děti předškolního věku a pro děti se sníženými rozumovými schopnostmi) Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem
Petr a jeho příběhy -- aneb jak se učit správně chovat pomocí obrázků Petr a jeho příběhy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.