načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu – Pavel Marinič

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
-1%
sleva

Kniha: Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
Autor: Pavel Marinič

Publikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti. ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks – odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  69 Kč 68
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » DOLIN
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2004
Počet stran: 145
Rozměr: 145x210
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Datum vydání: 05.05.2004
Nakladatelské údaje: Brno, Moravské zemské muzeum, 2004
ISBN: 80-7028-226-6
EAN: 9788070282267
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti.

Popis nakladatele

Není pochyb o tom, že jedním z charakteristických rysů současné ekonomiky je proces neustálé změny. Firmy mají dvě možnosti adaptovat se nebo zaniknout. A kdo o tom nakonec rozhoduje? Zákazník! Firmy, aby se adaptovaly, musí být výkonné, musí zmobilizovat vlastní zdroje a získat zdroje cizÍ. To je základní myšlenka, kterou sděluje autor hned v úvodu.

V 1. kapitole nazvané Měření firemní výkonnosti - strategický nástroj řízení se zabývá měřením firemní výkonnosti; ukazuje na to, že v posledních letech vzniklo mnoho nových přístupů v managementu (jmenujme alespoň TQM, lean production, reengineering aj.), které nesplnily očekávání, protože nedovedly propojit faktory tvorby hodnoty (Value Ddrivers) s vrcholovým cílem firmy. To nesplňují ani různé finanční ukazatele, natož jeden sebelépe konstruovaný vrcholový ukazatel. Na řadě proto jsou nefinanční ukazatele, které často přesněji vystihují konkrétní jevy a procesy. V zahraničí i u nás se začínají prosazovat tři soustavy těchto ukazatelů, a to VBM (Value Based Management - management založený na hodnotě), BSC (Balanced Scorecard - většinou nepřekládáme) a EFQM (European Foundation for Quality Management - Evropská nadace pro management jakosti, která uděluje Evropskou cenu za jakost). Po vysvětlení jejich podstaty autor věnuje svou pozornost podle jeho názoru hlavnímu generátoru tvorby hodnoty - péči o zákazníka (2. kapitola). Ukazuje základní prvky, které ovlivňují celkový hospodářský výsledek firmy - zisk, a to cenu, prodané množství, variabilní náklady, fixní náklady, sortiment výrobků. Vysvětluje, v čem se péče o zákazníka projevuje a jak ji lze vyjádřit. Zabývá se fenomény spokojenost a loajalita zákazníka, vysvětluje základní nástroj realizace firemní politiky v péči o zákazníka - zákaznický orientovaný management (CRM - Customer Relationship Management).

Ukazuje, že CRM je založen na třech konstrukčních prvcích:

- technologickém prvku, v podstatě na výrobcích a technologických inovacích

- životním cyklu výrobku, který je ovlivňován vytvářením povědomí o firmě, marketingem, dokonalým prodejem a servisními službami, logistikou aj.

- strategickém aspektu, jehož úkolem je zajistit splnění strategických cílů, především tvorbu hodnoty pro akcionáře (Shareholder Value).

CRM, který je založen na zákaznicky orientovaném managementu, jehož cíle i výsledky musí být měřeny. Jde především o činnosti jako je tvorba značky (Brand Building), modelování chování zákazníka (Customer Behavioral Modelling), řízení hodnoty pro zákazníka (Customer Value Mangement), marketing, řízení prodejních aktivit, servis, dodavatelské řetězce a logistika, měření hlavních indikátorů. V této části autor seznamuje čtenáře s řadou u nás dosud nerozšířených aktivit a pojmů, jako je oddanost zákazníka značce (Brand Loyality), uvědomění si značky (Brand Awarness), vnímání kvality (Percieved Quality), asociace se značkou (Brand Association).

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Pavel Marinič - další tituly autora:
 (e-book)
Plánování a tvorba hodnoty firmy Plánování a tvorba hodnoty firmy
 (e-book)
Finanční řízení podniku -- Moderní metody a trendy Finanční řízení podniku
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.