načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Tvarování těla pro muže a ženy – Petr Tlapák

Tvarování těla pro muže a ženy
-16%
sleva

Kniha: Tvarování těla pro muže a ženy
Autor: Petr Tlapák

Jak si cvičením upravit vlastní tělo tak, abychom s ním byli spokojeni - bez bolestí zad a kloubů, bez přebytečného tuku? Návod pro začátečníky i cvičitele dává autor na základě svých zkušeností vysokoškolského učitele, vrcholového ... (celý popis)
Titul je skladem >3ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  448 Kč 376
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » ARSCI
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 264
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 11. vydání
Skupina třídění: Sport. Hry. Tělesná cvičení
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Novinka týdne: 2019-15
Datum vydání: 04.04.2019
ISBN: 9788074200564
EAN: 9788074200564
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Jak si cvičením upravit vlastní tělo tak, abychom s ním byli spokojeni - bez bolestí zad a kloubů, bez přebytečného tuku? Návod pro začátečníky i cvičitele dává autor na základě svých zkušeností vysokoškolského učitele, vrcholového sportovce a trenéra.

Další popis

Soubor cvičení obsahující především strečink, posilování a testování svalových skupin. Všem zájemcům o cvičení ve fitcentrech i doma, začátečníkům a pokročilým, instruktorům fitness, učitelům tělesné výchovy a trenérům.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Petr Tlapák - další tituly autora:
Posilování kloubní kondice -- Centračně-stabilizační cvičení Posilování kloubní kondice
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Předmluva nakladatele к jedenáctému vydání (7)

1. Úvod (8)

1.1. Seznámení s obsahem knihy......................................................................... 8

1. 2. Tvarování, svalový tonus a tónování tě la ..................................................... 9

1. 3. Změny tvaru těla a jeho funkcí ....................................................................... 10

2. Jak tělo funguje (12)

2.1. Páteř ................................................................................................................ 12

2. 2. Rotátory a vzpřimovače ................................................................................ 13

2. 3. Pánev, přechod páteře a pánve ................................................................... 14

2. 4. Krční páteř a horní část hrudníku ................................................................... 15

2. 5. Oslabené a zkrácené svaly............................................................................. I 7

2. 6. Rizikové oblasti................................................................................................ I 7

2. 6. 1. Doporučení pro jednotlivé kritické oblasti.......................................... I 7

2. 6. 2. Závěry pro cvičení............................................................................... 19

2. 7. Správné držení tě la ......................................................................................... 21

3. Zásady strečinku a posilování (22)

3. 1. Strečink........................................................................................................... 22

3. 1. 1. Druhy strečinku................................................................................... 22

3. 1.2. Zásady strečinku................................................................................. 24

3. 1.3. Praktické provádění a zařazování strečinku..................................... 26

3. 2. Posilování ....................................................................................................... 27

3. 2. 1. Základní pojmy ................................................................................... 27

3. 2. 2. Oblečení, obuv, ostatní cvičební pomůcky a některá doporučení . . 29

3. 3. Jak začít s posilováním................................................................................... 31

3. 3. 1. Cvičení začátečníka - zpevňovací období ...................................... 31

3. 3. 2. Postup v průběhu zpevňovacího období........................................... 31

3. 3. 3. Zátěž, opakování, frekvence cvičení................................................. 32

3. 3. 4. Zásady sestavení plánu začátečníka ............................................... 33

4. Praktické návody na cvičení (34)

4. 1. Tréninková stavba........................................................................................... 34

4. 2. Praktické příklady ........................................................................................... 36

5


5. Zásobník strečinku a posilování (41)

5. 1. Záda ................................................................................................................. 41

Vzhled (42), Testování (43), Strečink (46), Nácvik (52), Posilování (53)

5. 2. Břišní svaly ...................................................................................................... 77

Vzhled (78), Testování (78), Strečink (80), Nácvik (81), Posilování (81)

5. 3. Hrudník - prsní svaly......................................................................................... 99

Vzhled (99), Testování (100), Strečink (101), Nácvik (103),

Posilování (104)

5. 4. Svaly krční páteře............................................................................................... 115

Vzhled (115), Testování (115), Strečink (117),

Nácvik držení hlavy a krční páteře (120), Posilování (121)

5. 5. Ramena a paže .................................................................................................. 124

Vzhled a testy (124), Strečink svalů deltových a pažních (124),

Posilování svalů deltových (127), Posilování svalstva paží (139)

5. 6. Hýžďové a stehenní svaly ................................................................................. 157

Vzhled (157), Testování (158), Strečink (163), Nácvik zapojení svalů

hýžďových (169), Posilování (170)

5. 7. Lýtkové svaly a přední sval holenní.................................................................. 189

Vzhled (189), Testování (190), Strečink (190), Posilování (192)

6. Sportovní diagnostika (196)

6. 1. Úvodní rozhovor s klientem ............................................................................. 196

6. 2. Pohled na tělo a jednotlivé svalové testy......................................................... 196

7. Budování svalové hmoty a síly (203)

7. 1. Základní pojmy a teorie posilování................................................................... 203

7. 2. Rozvoj svalové hmoty v praxi ......................................................................... 217

7. 3. Objemový trénink v p ra xi................................................................................. 219

7. 4. Rozvoj maximální síly......................................................................................... 224

7. 5. Silový trénink v praxi ......................................................................................... 229

8. Redukce tělesné hmotnosti a tuku (235)

8. 1. Tělesný tu k ......................................................................................................... 235

8. 2. Podíl tuku na tělesné hmotnosti....................................................................... 236

8. 3. Výměna energie a odstraňování tuku cvičením............................................. 236

8. 4. Praktický plán...................................................................................................... 241

8. 5. Výživa při odstraňování tuku ............................................................................. 242

9. Cvičení žen, mládeže a seniorů (247)

9. 1. Cvičení žen......................................................................................................... 247

9. 2. Cvičení mládeže ............................................................................................ 249

9. 3. Cvičení seniorů.................................................................................................... 252

10. Cvičení jako prevence a terapie (254)

Literatura (263)

6

Petr Tlapák: Tvarování těla pro muže a ženy




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.