načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě – Seth Godin

Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Elektronická kniha: Tohle je marketing!
Autor: Seth Godin
Podnázev: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Kapitoly přibližují efektivní nástroje a strategie z oblasti marketingu. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  254
+
-
8,5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2019
Počet stran: 206
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Spolupracovali: překlad Eva Mašková Křápková
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-271-2567-8
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kapitoly přibližují efektivní nástroje a strategie z oblasti marketingu.

Popis nakladatele

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Seth Godin - další tituly autora:
Nepostradatelní - Buďte pilířem firmy Nepostradatelní
Kopni do té bedny Kopni do té bedny
Nenahraditeľní Nenahraditeľní
 (e-book)
Kopni do té bedny -- Jak uvést do života projekty ze šuplíku Kopni do té bedny
 (e-book)
Nepostradatelní -- Buďte pilířem firmy Nepostradatelní
 (e-book)
Toto je marketing Toto je marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.