

sleva
Kniha:
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
Autor:
Pavel Šenkapoun

Nakladatelství: | Zoner press |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2019 |
Počet stran: | 224 |
Rozměr: | 168 x 230 mm mm |
Vydání: | Vydání první |
Skupina třídění: | Reklama. Public relations. Média |
Vazba: | brožovaná |
Barevnost: | černobílá |
ISBN: | 978-80-7413-402-9 |
EAN: | 9788074134029 |
O psaní, reklamě a duši.
Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.
Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.