načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Teorie výchovy -- K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny – Martin Strouhal

f
Teorie výchovy -- K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny
-15%
sleva

Kniha: Teorie výchovy
Autor: Martin Strouhal
Podtitul: K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny

Text představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se ... (celý popis)
254
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 192
Rozměr: 144×207
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 30.9.2013
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4212-0
EAN: 9788024742120
Popis / resumé

Text představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na akci a zážitek nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. Upozorňuje na nebezpečí skryté v zapomnění na význam ideálu ve výchově a odmítá rezignaci na hledání hodnotících měřítek v době tzv. postmoderny. Smyslem této knihy je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie. Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti.

Popis nakladatele

Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti. Představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na „akci“ a „zážitek“ nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. Upozorňuje na nebezpečí skryté v zapomnění na význam ideálu ve výchově a odmítá rezignaci na hledání hodnotících měřítek v době tzv. postmoderny. Smyslem této knihy je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie. (k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Teorie výchovy Teorie výchovy
Strouhal Martin
Cena: 254 Kč
Východiska k poznání výchovy Východiska k poznání výchovy
Brezinka Wolfgang
Cena: 202 Kč
Hastrman Hastrman
Urban Miloš
Cena: 335 Kč
Teórie výchovy alebo hľadanie dobra Teórie výchovy alebo hľadanie dobra
Zelina Miron
Cena: 377 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.