načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Teorie výchovy -- K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny - Martin Strouhal

Teorie výchovy -- K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny
-15%
sleva

Kniha: Teorie výchovy -- K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny
Autor:

Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti. Představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 192
Rozměr: 144×207
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 30.9.2013
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4212-0
EAN: 9788024742120
Popis / resumé

Text představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na akci a zážitek nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. Upozorňuje na nebezpečí skryté v zapomnění na význam ideálu ve výchově a odmítá rezignaci na hledání hodnotících měřítek v době tzv. postmoderny. Smyslem této knihy je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie. Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti.

Popis nakladatele

Kniha je určena učitelům i studentům pedagogiky, učitelství i širší pedagogické veřejnosti. Představuje koncept teorie výchovy jako komplexně založené reflexe zohledňující metodologickou dvojznačnost východisek v myšlení o výchově: východisko filosofie a východisko vědy. Čtenář v textu nalezne rozbor pojmů, bez nichž se teorie výchovy neobejde (diskurs, formativní proces, zájem, autorita, vzdělání, kultura, teorie, praxe aj.). Autor se ptá, zda soudobé pedagogice s jejím důrazem na „akci“ a „zážitek“ nechybí zájem o hlubší reflexi právě těchto základních pojmů. Polemizuje s pokusy chápat výchovu skrze jednoznačné definice, zdůrazňuje antinomickou, kontradiktorickou podstatu procesu výchovy a celé pedagogické teorie. Upozorňuje na nebezpečí skryté v zapomnění na význam ideálu ve výchově a odmítá rezignaci na hledání hodnotících měřítek v době tzv. postmoderny. Smyslem této knihy je přispět k hledání komplexního pojetí výchovné teorie. (k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Martin Strouhal - další tituly autora:
Émile Durkheim - sociolog a pedagog Émile Durkheim
Pragovkou na Haiti Pragovkou na Haiti
O Šroubkovi a Matičce O Šroubkovi a Matičce
 (e-book)
Teorie výchovy -- K vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny Teorie výchovy
Učit se být učitelem Učit se být učitelem
Eskymo Welzl. Svoboda pod bodem mrazu Eskymo Welzl. Svoboda pod bodem mrazu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist