načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele – Šauerová Markéta Švamberk

Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele
-15%
sleva

Kniha: Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele
Autor: Šauerová Markéta Švamberk

Syndrom vyhoření a různé psychosomatické obtíže se nevyhýbají ani učitelům. Doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D., radí ve své nové knize budoucím pedagogům, vychovatelům, ale i odborníkům z praxe, jak nejlépe pečovat o své zdraví a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3%hodnoceni - 59.3% 60%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 280
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání 1.
Skupina třídění: Psychologie
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 21.2.2018
ISBN: 978-80-271-0470-3
EAN: 9788027104703
Popis

Syndrom vyhoření a různé psychosomatické obtíže se nevyhýbají ani učitelům. Doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D., radí ve své nové knize budoucím pedagogům, vychovatelům, ale i odborníkům z praxe, jak nejlépe pečovat o své zdraví a jak na psychohygienu.

Další popis

Nároky na pedagogickou profesi stále vzrůstají, zvyšuje se počet žáků a studentů se specifickými vzdělávacími potřebami, stoupá pedagogická odbornost řady rodičů a jejich zájem o spolupráci se školou. Na druhé straně se však učitelé setkávají i s výrazným nezájmem některých zákonných zástupců žáků o školní vzdělávání jejich dětí. Stresové faktory, které na osobnost učitele působí ze všech stran, vedou u pedagogů nejen k častému poškození jejich zdraví, nárůstu psychosomatických obtíží, ale zejména ke stále častějšímu výskytu syndromu vyhoření. Právě na uvedený fenomén moderní doby se snaží reagovat tato publikace, která nabízí teoretická východiska pro porozumění vzniku a vývoji daného jevu. Předkládá techniky účinné prevence, jimiž mohou učitelé pečovat o vlastní duševní zdraví a předcházet vzniku syndromu vyhoření (případně redukovat jeho dopady v situaci, kdy k projevům vyhoření již došlo). Důraz je mimo jiné kladen také na hledání pozitivní motivace k výkonu svého povolání (tzv. pozitivního scénáře života), na využití metod koučinku i autokoučinku, tutoringu, kazuistických seminářů či bálintovských skupin. Nechybí ani obvyklé metody osobnostního rozvoje a duševní hygieny.


Nároky na pedagogickou profesi stále vzrůstají, zvyšuje se počet žáků a studentů se specifickými vzdělávacími potřebami, stoupá pedagogická odbornost řady rodičů a jejich zájem o spolupráci se školou. Na druhé straně se však učitelé setkávají i s výrazným nezájmem některých zákonných zástupců žáků o školní vzdělávání jejich dětí. Stresové faktory, které na osobnost učitele působí ze všech stran, vedou u pedagogů nejen k častému poškození jejich zdraví, nárůstu psychosomatických obtíží, ale zejména ke stále častějšímu výskytu syndromu vyhoření. Právě na uvedený fenomén moderní doby se snaží reagovat tato publikace, která nabízí teoretická východiska pro porozumění vzniku a vývoji daného jevu. Předkládá techniky účinné prevence, jimiž mohou učitelé pečovat o vlastní duševní zdraví a předcházet vzniku syndromu vyhoření (případně redukovat jeho dopady v situaci, kdy k projevům vyhoření již došlo). Důraz je mimo jiné kladen také na hledání pozitivní motivace k výkonu svého povolání (tzv. pozitivního scénáře života), na využití metod koučinku i autokoučinku, tutoringu, kazuistických seminářů či bálintovských skupin. Nechybí ani obvyklé metody osobnostního rozvoje a duševní hygieny.


Nároky na pedagogickou profesi stále vzrůstají, zvyšuje se počet žáků a studentů se specifickými vzdělávacími potřebami, stoupá pedagogická odbornost řady rodičů a jejich zájem o spolupráci se školou. Na druhé straně se však učitelé setkávají i s výrazným nezájmem některých zákonných zástupců žáků o školní vzdělávání jejich dětí. Stresové faktory, které na osobnost učitele působí ze všech stran, vedou u pedagogů nejen k častému poškození jejich zdraví, nárůstu psychosomatických obtíží, ale zejména ke stále častějšímu výskytu syndromu vyhoření. Právě na uvedený fenomén moderní doby se snaží reagovat tato publikace, která nabízí teoretická východiska pro porozumění vzniku a vývoji daného jevu. Předkládá techniky účinné prevence, jimiž mohou učitelé pečovat o vlastní duševní zdraví a předcházet vzniku syndromu vyhoření (případně redukovat jeho dopady v situaci, kdy k projevům vyhoření již došlo). Důraz je mimo jiné kladen také na hledání pozitivní motivace k výkonu svého povolání (tzv. pozitivního scénáře života), na využití metod koučinku i autokoučinku, tutoringu, kazuistických seminářů či bálintovských skupin. Nechybí ani obvyklé metody osobnostního rozvoje a duševní hygieny.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Šauerová Markéta Švamberk - další tituly autora:
Jak přežít svou vlastní pubertu -- i s učiteli a rodiči Jak přežít svou vlastní pubertu
 (e-book)
Jak přežít svou vlastní pubertu -- i s učiteli a rodiči Jak přežít svou vlastní pubertu
 (e-book)
Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele
 
Ke knize "Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele" doporučujeme také:
Učitelské vyhoření -- Proč vzniká a jak se proti němu bránit Učitelské vyhoření
Zářit a nevyhořet Zářit a nevyhořet
Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření
Syndrom vyhoření v práci a osobním životě Syndrom vyhoření v práci a osobním životě
Syndrom vyhoření - jak se prací a pomáháním druhým nezničit Syndrom vyhoření
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.