načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Systémy managementu kvality -- Co, proč a jak měřit - Jaroslav Nenadál

Systémy managementu kvality -- Co, proč a jak měřit
-15%
sleva

Kniha: Systémy managementu kvality
Autor: Jaroslav Nenadál
Podtitul: Co, proč a jak měřit

- Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. Testování výrobků. Ukazuje se, že ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  469 Kč 399
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: brožovaná lepená
Novinka týdne: 2016-17
Datum vydání: 20. 4. 2016
ISBN: 9788072614264
EAN: 9788072614264
Popis / resumé

Učebnice přibližuje podstatu a jednotlivé postupy tří typů měření v systémech managementu kvality.

Popis nakladatele

Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. Testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem objektivního rozhodování o dalším strategickém směřování všech typů organizací. Bohužel, mnohé zkušenosti z praxe českých organizací ukazují i na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jak vstupů pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha popisuje provázanost jednotlivých měření v systémech managementu kvality na principy managementu kvality a zejména podává návod na to, jak jednotlivá měření v praxi realizovat. Přináší také rozbor požadavků na tato měření v revidované normě ISO 9001:2005. Všechna měření jsou rozdělena do tří skupin: měření v rámci zpětné vazby, měření výkonnosti a měření vyzrálosti systémů managementu. U každého z uvedených měření jsou vysvětleny klíčové pojmy, popsána všeobecně použitelná metodika a ilustrovány praktické ukázky, resp. Příklady dobré praxe.

(co, proč a jak měřit?)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jaroslav Nenadál - další tituly autora:
Benchmarking – mýty a skutečnost -- Model efektivního učení se a zlepšování Benchmarking – mýty a skutečnost
 (e-book)
Moderní management jakosti Moderní management jakosti
Management kvality pro 21. století Management kvality pro 21. století
 (e-book)
Management kvality pro 21. století Management kvality pro 21. století
 
Ke knize "Systémy managementu kvality -- Co, proč a jak měřit" doporučujeme také:
Zlepšování podnikových procesů Zlepšování podnikových procesů
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist