načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Svatební přípravy podle Ejvi - Eva Mchitarjan

Svatební přípravy podle Ejvi
-15%
sleva

Kniha: Svatební přípravy podle Ejvi
Autor:

Svatba moderně a s přehledem Nechte se provést bez stresu od zásnub až po den D. Veškeré přípravy budou s touto knížkou snazší, přehlednější a podle aktuálních trendů. Moderní ... (celý popis)
Titul je skladem 2ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 0Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017-01-11
Počet stran: 160
Rozměr: 210 x 270 mm
Úprava: 159 stran : barevné ilustrace
Vydání: 1. vydání
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
Doporučená novinka pro týden: 2017-03
ISBN: 9788026413738
EAN: 9788026413738
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Průvodce plánováním a přípravou svatby podle aktuálních trendů od nejpopulárnější blogerky současnosti.

Popis nakladatele

Svatba moderně a s přehledem Nechte se provést bez stresu od zásnub až po den D. Veškeré přípravy budou s touto knížkou snazší, přehlednější a podle aktuálních trendů. Moderní pojetí průvodce vám důležitou životní etapu maximálně zpříjemní a navíc poskytne prostor pro zapisování poznámek. Mějte pod kontrolou každý svůj krok a dojděte tak ke své snové svatbě. Autorkou neotřelého průvodce pro nevěsty s kreativním plánovačem je jedna z nejpopulárnějších blogerek současnosti, Eva Mchitarjan, známá pod přezdívkou Ejvi. Její blog EJVIFREEDOM.COM vznikl v roce 2010 a je plný inspirace z oblasti módy a životního stylu. Nejčtenějším článkem za celou historii blogu byl článek z její svatby.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Organizace nutností


45


JE TŘEBA BÝT SI

TROCHU PODOBNÍ,

ABYCHOM SI

ROZUMĚLI,

ALE TROCHU

ROZDÍLNÍ,

ABYCHOM SE

MILOVALI.“

Jean Jacques

Rousseau


47

ORGANIZACE NUTNOSTÍ

CO VŠE JE POTŘEBA ZAŘÍDIT

A je to tu. Začíná část, kdy budete občas trošku na nervy a možná

někdy v úzkých z toho, co vás všechno čeká. Zkrátka jde do tuhého.

Abychom to vzaly od začátku – nezapomeňte najít svůj rodný list. Možná

vám to přijde jako banalita, ale věřte, že pokud jste ho dlouhá léta

nepotřebovaly, není vyloučené, že ho nebudete moct hned najít.

Při stěhování se také velmi často stává, že podobné dokumenty

necháme u rodičů. Takže pokud s rodiči zrovna nesousedíte, ale máte

je třeba přes půlku republiky, nezapomeňte si pro rodný list včas zajet,

nebo si ho nechte poslat.

Nenašly jste ho vůbec? Ani to nepředstavuje problém. Navštivte matriku

na úřadě ve svém rodném městě, nahlaste ztrátu rodného listu, zažádejte

si o vystavení nového a buď na počkání, nebo nejpozději do měsíce ho

máte doma.

Jaké další povinnosti vás čekají?

Pokud máte vybrané místo a datum svatby, zavolejte si na patřičný

městský nebo obecní úřad , kam prostor spadá a svatbu nahlaste.

Pak budete muset daný úřad navštívit osobně a začne papírování.

Domluvíte formality, jako je nejen datum a místo, ale také čas, kdy se

chcete nechat oddat, a tím si zarezervujete oddávajícího.

Jestliže jeden z vás nemá české občanství, počítejte, že úřadování

před svatbou potrvá o něco déle než běžně. Je potřeba zajistit více

dokumentů, které se musí nechat ověřit notářem, nechat přeložit atd.

Vydejte se proto na matriku co nejdříve, ať máte jistotu, že se vše stihne

bez problému.

Zarezervovaly jste termín, místo i čas? Dejte o svatbě vědět. Není

ještě nutné řešit pozvánky, ty mohou hosté klidně dostat až měsíc před

svatbou.


48

Rozešlete takzvané SAVE THE DATE (zapište si datum). Jde

o předskokana pozvánky, ve které už budou podrobné informace

(např. přesné místo a čas). Oproti tomu SAVE THE DATE obsahuje pouze

informace o datu svatby, což je pro všechny pozvané hosty klíčové.

Mohou si tak dopředu zajistit volno a vy předejdete tomu, že vám někteří

měsíc před svatbou řeknou, že se nemohou zúčastnit, protože o termínu

nevěděli.

SAVE THE DATE můžete nechat vytisknout ve stejném stylu, ve kterém

budete později chystat pozvánky, a rozeslat je nebo osobně rozdat.

Jelikož však ještě třeba přesně nevíte, v jakém stylu svatbu uspořádáte,

nemusíte si s tím tolik lámat hlavu. Informaci přeci jen vypustíte do světa

poměrně brzo. Můžete proto upozornění vytvořit jednoduché a neutrální,

takže se bude následně hodit ke všemu.

Pokud zvete i hosty z ciziny, nebo zkrátka chcete ušetřit čas nebo peníze,

můžete SAVE THE DATE rozeslat v elektronické podobě přes e-mail.

V dnešní době se nejedná o nic neobvyklého, ani neslušného. Nebojte

se proto své hosty informovat o termínu tímto způsobem. Přiložená karta

SAVE THE DATE

bude krásná i na displeji počítače.

Co se samotné organizace týče, je potřeba se vydat na místo konání

svatby a projít si prostory krok za krokem. Zmapujte si okolí. Kde bude

obřad, kde bude hostina, kde se bude tančit, jak je prostor přizpůsoben

podpatkům a kočárkům s dětmi? Vede všude elektřina? Je na místě

dostatek toalet? Bude potřeba zajistit koberec na obřad? Jak vypadá

nábytek?

Mít pod kontrolou všechny

nezbytné kroky před svatbou

vám ušetří nervy.


49


50

Myšlenky se vždy nejlépe utřídí

přes noc. Vše si zapisujte, každý

nápad se může hodit.


51

Prostory si vyfoťte ze všech možných úhlů, ať je máte stále před očima,

až budete řešit výzdobu, posezení atd.

Fotky prostor také můžete ukázat fotografovi, aby si udělal obrázek, kde

vás bude fotit, a připravil si vše potřebné. Všechno zkontrolujte, ať vás na místě nic nezaskočí. Udělejte si poznámky,

zapište si, co je možné vypůjčit přímo na místě, ať věci zbytečně

neobjednáváte, pokud je budete mít k dispozici.

Začněte také zjišťovat, jak je na tom daná lokace s občerstvením. Pokud

budete servírovat tradiční menu, můžete si ho objednat předem a poté

jen dodat počet hostů, aby vystačily porce.

Budete-li chtít pouze raut, opět je potřeba začít sestavovat, co byste

si na něm představovaly. Nechte si potvrdit, zda jsou vaše požadavky

schopni zajistit na místě, nebo jestli nebude potřeba doobjednávat

jídlo od cateringové společnosti, která ho přiveze a postará se o servis.

Může se třeba stát, že na místě vaší svatby nemají dostatečnou kapacitu kuchyně. Předem si ověřte, jestli na svatbu dorazí nějaké děti. Podle toho nezapomeňte vyjednat sezení, ať už dětskou sedačku, nebo menší stůl s odpovídajícími židlemi. Stejně tak je potřeba v rautu počítat s nekořeněným jídlem pro děti. Jestliže také dopředu víte, že někdo z vašich hostů trpí na nějaké alergie, myslete na ně a zajistěte, aby i hosté s nějakým potravinářským omezením

měli z čeho vybírat, nebo aby pro ně bylo zajištěno speciální menu.

V případě, že hosty zvete na popolední nebo odpolední obřad a na

po obřadu následující hostinu a party, myslete na to, že někteří hosté

52

přijedou už trošku hladoví a dorazí v předstihu. Abyste předešly tomu,

že se budou těšit hlavně na konec obřadu a jídlo, nechte přichystat

na začátek drobné občerstvení. Každý host při příjezdu dostane

welcome drink a může si něco zobnout.

Velké téma představuje také alkohol. Kde budete pořádat svatební

hostinu/raut/party, tam si lidé na oslavu vás dvou budou dopřávat

alkohol. Na vás je, co zvolíte jako alkohol dostupný pro svatebčany

a takový, který už si hosté budou muset zaplatit sami.

Nejčastěji bývá k dispozici červené, bílé a popřípadě růžové víno,

šampaňské a pivo. I to má ale své limity. Musíte si uvědomit, jaké hosty

zvete. Jsou to pivaři a vínu moc nerozumí? Pak by na místě mělo být

čerstvé čepované pivo, a to klidně více druhů. Jsou vaši hosté naopak

odborníky na víno? Určitě je potěší, když si budou moct dát opravdu

dobré víno. Hosté vše pozorují a hodnotí a případně se inspirují na svou

svatbu. Byla by tedy škoda, kdyby si například pamatovali hlavně to,

že jim nechutnalo místní víno, nebo že pivo nemělo pěnu.

Také si můžete domluvit, že si například víno zajistíte samy a na místě

zaplatíte korkovné za donesení vlastního alkoholu.

Tvrdý alkohol se na svatbě také nejspíš objeví, ale dokud ho nebudete

přímo servírovat, ušetříte si starosti s tím, že se někdo opije příliš moc

a udělá ostudu.

Proto se doporučuje tvrdý alkohol nezařazovat mezi pití, které budete

na hostině podávat. Pokud o něj někdo bude stát, může si ho objednat

a zaplatit.



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist