načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu – Eddie Yoon

Superzákazník -- Jednoduchá a rychlá cesta k růstu
-15%
sleva

Kniha: Superzákazník
Autor: Eddie Yoon
Podtitul: Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

– Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte – na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo – Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba – deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 200
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: překlad: Tomáš Piňos
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná lepená
Novinka týdne: 2017-45
Datum vydání: 7. 11. 2017
ISBN: 9788072615254
EAN: 9788072615254
Popis

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte

na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo

Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba

deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků.

Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují

nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich

nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem:

bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii

zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas.

Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém.

Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na

základě svých životních tužeb.

(jednoduchá a rychlá cesta k růstu)
Další popis

Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Eddie Yoon - další tituly autora:
 (e-book)
Superzákazník Superzákazník
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.