načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strečink na anatomických základech -- Druhé, přepracované vydání - G. Arnold Nelson; Jouko Kokkonen

Strečink na anatomických základech -- Druhé, přepracované vydání
-15%
sleva

Kniha: Strečink na anatomických základech
Autor: G. Arnold Nelson; Jouko Kokkonen
Podtitul: Druhé, přepracované vydání

Názorná příručka představuje cviky k protažení jednotlivých částí těla, které prospívají k funkčnosti svalů a kloubů, zlepšují výkon ve všech pohybových aktivitách. Publikace ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  379 Kč 322
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 224
Rozměr: 163×240
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: Druhé, přepracované vydání
Spolupracovali: překlad Daniela Stackeová
Skupina třídění: Sport. Hry. Tělesná cvičení
Vazba: šitá vazba
Datum vydání: 2.11.2015
ISBN: 978-80-247-5485-7
EAN: 9788024754857
Popis / resumé

Názorná příručka představuje cviky k protažení jednotlivých částí těla, které prospívají k funkčnosti svalů a kloubů, zlepšují výkon ve všech pohybových aktivitách. Publikace tak velmi názorně přináší sportovcům, trenérům i rehabilitačním pracovníkům informace o provádění cviku, jeho účincích, o bezpečnosti provedení a možných variacích podle aktuálního stavu a schopností jedince, a v neposlední řadě popis toho, jak může změna polohy těla změnit zacílení cviku a jeho efektivitu. Nakladateská anotace.

Popis nakladatele

Potřebujete zvýšit flexibilitu, zlepšit sportovní výkon, nebo snížit svalové bolesti a tenze? Pak je kniha vaším ideálním průvodcem výběrem a správnou technikou provádění strečinkových cvičení.

Další popis

Nové vydání bestselleru, které vám pomůže ke zvýšení ohebnosti, rozvoji svalové síly, snížení svalové bolestivosti, a tím ke zlepšení výkonu ve všech pohybových aktivitách. Autoři vybrali a podle jednotlivých svalových skupin uspořádali 86 protahovacích cviků. Pro dokonalé pochopení každý cvik doplnili anatomickými ilustracemi znázorňujícími svaly, které provádějí pohyb, spolu s okolními strukturami, jako jsou klouby, vazy a šlachy. Všechny svaly jsou popsány česky a pro lepší orientaci a srozumitelnost i latinsky. Publikace tak velmi názorně přináší sportovcům, trenérům i rehabilitačním pracovníkům informace o provádění cviku, jeho účincích, o bezpečnosti provedení a možných variacích podle aktuálního stavu a schopností jedince, a v neposlední řadě popis toho, jak může změna polohy těla změnit zacílení cviku a jeho efektivitu. Nově je do knihy zařazena kapitola věnovaná dynamickému strečinku, který je nejvhodnější pro rozcvičení před výkonem, a další kapitola věnovaná tomu, jak koncipovat strečinkový program tak, aby vyhovoval individuálním potřebám každého, začátečníka i vrcholového sportovce. Uvedeny jsou konkrétní příklady strečinkových programů pro 23 různých sportovních disciplín.


Nové vydání bestselleru, které vám pomůže ke zvýšení ohebnosti, rozvoji svalové síly, snížení svalové bolestivosti, a tím ke zlepšení výkonu ve všech pohybových aktivitách. Autoři vybrali a podle jednotlivých svalových skupin uspořádali 86 protahovacích cviků. Pro dokonalé pochopení každý cvik doplnili anatomickými ilustracemi znázorňujícími svaly, které provádějí pohyb, spolu s okolními strukturami, jako jsou klouby, vazy a šlachy. Všechny svaly jsou popsány česky a pro lepší orientaci a srozumitelnost i latinsky. Publikace tak velmi názorně přináší sportovcům, trenérům i rehabilitačním pracovníkům informace o provádění cviku, jeho účincích, o bezpečnosti provedení a možných variacích podle aktuálního stavu a schopností jedince, a v neposlední řadě popis toho, jak může změna polohy těla změnit zacílení cviku a jeho efektivitu.

Nově je do knihy zařazena kapitola věnovaná dynamickému strečinku, který je nejvhodnější pro rozcvičení před výkonem, a další kapitola věnovaná tomu, jak koncipovat strečinkový program tak, aby vyhovoval individuálním potřebám každého, začátečníka i vrcholového sportovce. Uvedeny jsou konkrétní příklady strečinkových programů pro 23 různých sportovních disciplín.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
G. Arnold Nelson; Jouko Kokkonen - další tituly autora:
 (e-book)
Strečink na anatomických základech -- Druhé, přepracované vydání Strečink na anatomických základech
 
Ke knize "Strečink na anatomických základech -- Druhé, přepracované vydání" doporučujeme také:
Strečink - anatomie -- Váš ilustrovaný průvodce ke zvýšení pružnosti vašeho těla Strečink - anatomie
Posilování -- na anatomických základech Posilování
Posilování kloubní kondice, 2. vydání Posilování kloubní kondice, 2. vydání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist