načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategický marketing.Teorie pro praxi – Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl; Alena Hanzelková; Dana Odehnalová

Strategický marketing.Teorie pro praxi
-7%
sleva

Kniha: Strategický marketing.Teorie pro praxi
Autor: Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl; Alena Hanzelková; Dana Odehnalová

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  440 Kč 409
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 172
Rozměr: 170x240
Úprava: xix, 170 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Datum vydání: 27.08.2009
Nakladatelské údaje: Praha, C.H. Beck, 2009
ISBN: 978-80-7400-120-8
EAN: 9788074001208
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Cílem publikace je proto nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické analýzy nuzné k formulování marketingové strategie a poskytuje praktický návod jak postupovat i ve všech dalších fázích strategického řízení marketingu. Text je rozdělen do čtyř kapitol (Strategické řízení marketingu, Koncept strategického řízení preferovaný autory publikace, Obsah marketingové strategie podrobně, Marketingová strategie v praxi); jako příloha je uvedena Doporučená struktura strategického plánu pro marketing. Součástí publikace je také přehled nejdůležitějších pojmů, aktuální literatura a rejstřík.

Koncept prezentovaný v publikaci je jasně strukturovaný, snadno přizpůsobitelný specifickým podmínkám firem, tedy i dobře prakticky aplikovatelný. Publikaci proto ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté pro oblast marketingu a podnikatelé. Vhodná je také pro studenty vysokých škol. (teorie pro praxi)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl; Alena Hanzelková; Dana Odehnalová - další tituly autora:
Rodinné podnikání Rodinné podnikání
Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia
Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání Moderní přístupy k řízení výroby, 3. vydání
Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi
Business strategie. Krok za krokem Business strategie. Krok za krokem
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Business plán. Krok za krokem Business plán. Krok za krokem
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Předmluva

Úvod

Seznam obrázků

Seznam tabulek

1. Strategické řízení marketingu

1.1 Co je strategické řízení marketingu, marketingové cíle

a marketingová strategie

1.1.1 Marketing

1.1.2 Strategie

1.1.3 Strategické řízení

1.1.4 Marketingová strategie a strategické řízení marketingu

1.1.5 Strategické cíle

1.1.6 Časový horizont strategie

1.2 Význam strategického řízení marketingu

1.3 Strategické řízení marketingu u nás

1.4 Modely strategického řízení marketingu a marketingové strategie . .

1.4.1 Marketingová strategie podle Kotlera

1.4.2 Komunikační strategie podle Pattiho a Frazera

1.4.3 Marketingová strategie podle Horákové

1.4.4 Marketingová strategie podle El-Ansaryho

1.4.5 Strategický marketingový mix podle Robinse

1.4.6 Porterovo kolo konkurenční strategie

Shrnutí

Otázky

2. Koncept strategického řízení preferovaný autory této publikace

2.1 Struktura konceptu

2.1.1 Mise a vize firmy

2.1.2 Korporátní strategie


2.1.3 Business strategie

2.1.4 Funkční strategie

2.1.5 Horizontální strategie

2.2 Strategická analýza

2.3 Marketingová strategie, jak je chápána v této publikaci

Shrnutí

Otázky

3. Obsah marketingové strategie podrobně

3.1 Cíle pro oblast marketingu

3.2 Strategie značky

3.2.1 Značkový, nebo neznačkový?

3.2.2 Pozice značky

3.2.3 Celková strategie značky

3.2.4 Hodnota značky

3.3 Komunikační strategie

3.4 Strategie komunikačního mixu

3.5 Firemní design

3.6 Lidské zdroje v marketingu

3.6.1 Vlastní lidské zdroje

3.6.2 Zprostředkovatelé marketingových aktivit

3.7 Finanční a materiálové zabezpečení marketingu

3.7.1 Finanční zabezpečení marketingu

3.7.2 Materiálové zabezpečení marketingu

3.8 Informační zdroje marketingu

Shrnutí

Otázky

4. Marketingová strategie v praxi

4.1 Krok 1 - Strategická analýza marketingu

4.1.1 Analýza nadřazené strategie

4.1.2 SLEPT analýza pro marketing

4.1.2.1 Sociální/společenské faktory

4.1.2.2 Právní faktory

4.1.2.3 Ekonomické faktory

4.1.2.4 Politické faktory

4.1.2.5 Technologické faktory

4.1.3 Porterova analýza zpracovaná pro marketing .

4.1.4 Další analýzy - prognózovaní vývoje trhu

4.1.4.1 Tržní potenciál

4.1.4.2 Tržní rovnováha a nerovnováha


4.1.4.3 Význam poznaní rovnováhy trhu pro strategická

rozhodovaní

4.1.4.4 Jak se rovnováha trhu vyvíjí v čase

4.1.4.5 Využití znalosti působení necenových faktoru

při analýze a prognózovaní vývoje trhu

4.1.5 Analýza konkurence pro marketing

4.1.6 Analýza stakeholders pro marketing

4.1.7 Sumarizace výsledku vnějších analýz

4.1.7.1 Metoda MAP

4.1.7.2 Metoda ETOP

4.1.8 Interní analýza pro marketing

4.1.9 Sumarizace interní analýzy

4.1.10 Souhrnná SWOT analýza

4.2 Krok 2 - Návrh nové nebo redefinice stávající marketingové

strategie

4.2.1 Struktura a formulace návrhu marketingové strategie ...

4.2.2 Posouzení kvality marketingové strategie

4.3 Krok 3 - Implementace marketingové strategie

4.4 Krok 4 - Vyhodnocování efektivity marketingu a kontrola

naplňování strategie

Shrnutí

Otázky

Závěr

Nejdůležitější pojmy

Literatura

Příloha - Doporučená struktura Strategického plánu pro marketing

Rejstřík




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.