načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Strategický marketing – Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Dana Odehnalová; Oldřich Vykypěl

Strategický marketing
-1%
sleva

Kniha: Strategický marketing
Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Dana Odehnalová; Oldřich Vykypěl

Příručka shrnuje prakticky aplikovatelnou metodologii a postup v jednotlivých fázích strategického řízení marketingu. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  440 Kč 436
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: C.H.Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 170
Rozměr: 238x165
Úprava: xix, 170 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, C.H. Beck, 2009
EAN: 9788074001208
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka shrnuje prakticky aplikovatelnou metodologii a postup v jednotlivých fázích strategického řízení marketingu.

Popis nakladatele

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Cílem publikace je proto nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické analýzy nuzné k formulování marketingové strategie a poskytuje praktický návod jak postupovat i ve všech dalších fázích strategického řízení marketingu. Text je rozdělen do čtyř kapitol (Strategické řízení marketingu, Koncept strategického řízení preferovaný autory publikace, Obsah marketingové strategie podrobně, Marketingová strategie v praxi); jako příloha je uvedena Doporučená struktura strategického plánu pro marketing. Součástí publikace je také přehled nejdůležitějších pojmů, aktuální literatura a rejstřík. Koncept prezentovaný v publikaci je jasně strukturovaný, snadno přizpůsobitelný specifickým podmínkám firem, tedy i dobře prakticky aplikovatelný. Publikaci proto ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté pro oblast marketingu a podnikatelé. Vhodná je také pro studenty vysokých škol. (teorie pro praxi)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Dana Odehnalová; Oldřich Vykypěl - další tituly autora:
Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia
Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi
Business strategie. Krok za krokem Business strategie. Krok za krokem
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Business plán. Krok za krokem Business plán. Krok za krokem
Strategické řízení firemních informací Strategické řízení firemních informací
Finanční strategie - krok za krokem Finanční strategie
Korporátní strategie. Krok za krokem Korporátní strategie. Krok za krokem
Strategické řízení Strategické řízení
 
Ke knize "Strategický marketing" doporučujeme také:
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.