načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Strategický marketing -- Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání – Dagmar Jakubíková

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Elektronická kniha: Strategický marketing -- Strategie a trendy
Autor: Dagmar Jakubíková
Podnázev: 2., rozšířené vydání

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  421
+
-
14
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8% 70%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 362
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace, 1 portrét
Vydání: 2., rozš. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4670-8
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, metody situační analýzy, realizaci i kontrolu. Určeno pro vlastníky firem, manažery, marketingové pracovníky, studenty vysokých škol. Příručka shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategického marketingu.

Popis nakladatele

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky

firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (strategie a trendy)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Dagmar Jakubíková - další tituly autora:
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Lázeňství -- management a marketing Lázeňství
 (e-book)
Lázeňství -- management a marketing Lázeňství
 
K elektronické knize "Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání" doporučujeme také:
 (e-book)
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
 (e-book)
Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích -- 4., aktualizované a rozšířené vydání Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích
 (e-book)
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing služeb - efektivně a moderně
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.